  • 1. Data: 2008-09-26 04:50:46
    Temat: Kiedy zlikwiduja belk
    Od: "Włodziu" <K...@w...pl>

    Słyszałem, że od nowego roku nie będzie już podatku belki?
    Czy ktoś ma może jakieś informacje czy to jest pewna informacja, czy to
    tylko dalsza przyszłość?

  • 2. Data: 2008-09-26 05:34:41
    Temat: Re: Kiedy zlikwiduja belk
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 26-09-2008 o 06:50:46 Włodziu <K...@w...pl> napisał(a):

    > S?ysza?em, ?e od nowego roku nie bedzie ju? podatku belki?
    > Czy kto? ma mo?e jakie? informacje czy to jest pewna informacja, czy to
    > tylko dalsza przysz?o?ae?

    Ja rónieżsłyszałem, że Polska ma być drugą Irlandią.
    Od niedawna coraz bardziej się boję, że będzie
    (vide:
    http://www.rp.pl/artykul/195786_Irlandia__pierwszy_k
    raj_ze_strefy_euro_w_recesji.html
    )
    pwz

  • 3. Data: 2008-09-26 09:53:11
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    W?odziu wrote:
    > S?ysza?em, ?e od nowego roku nie bedzie ju? podatku belki?
    > Czy kto? ma mo?e jakie? informacje czy to jest pewna informacja, czy to
    > tylko dalsza przysz?o?ae?

    Zapowiedzi byly, ale od stycznia nic sie nie zapowiada, wiec pewjnie od
    2010 najwczesniej.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2008-09-26 10:44:33
    Od: k...@o...pl

    On 26 Wrz, 11:53, Maverick <k...@N...pl> wrote:
    > Zapowiedzi byly, ale od stycznia nic sie nie zapowiada, wiec pewjnie od
    > 2010 najwczesniej.

    Na pewno nie przed wyborami - muszą sobie co fajniejsze rzeczy
    zostawić jako kiełbasę wyborczą do obiecywania znów:)

  • 5. Data: 2008-09-26 11:18:33
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    k...@o...pl wrote:

    > Na pewno nie przed wyborami - muszą sobie co fajniejsze rzeczy
    > zostawić jako kiełbasę wyborczą do obiecywania znów:)
    A wlasnie licze na typowe rozdawnictwo przed wyborami, a wiec 2010-2011.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2008-09-26 16:15:01
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Maverick <k...@N...pl> napisał(a):

    > A wlasnie licze na typowe rozdawnictwo przed wyborami, a wiec 2010-2011.

    Liczysz na strzelenie sobie w stopę?