    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Gdzie karta charge?
    Date: Mon, 17 Dec 2012 21:07:37 +0100

    Hello,

    W jakim banku można dostać firmową kartę obciążeniową dla pracownika (z
    indywidualnym limitem operacji i działającą w internecie) na jakichś w
    miarę rozsądnych warunkach?

    Firma ma rachunek w KB, więc najpierw sprawdziłem tam, ale... 150zł/rok
    + 1,5% prowizji od obrotu. Prowizję za wydanie jeszcze jakoś bym zniósł,
    ale te 1,5% to jakiś absurd jest. (Innymi słowy: im dam bankowi więcej
    zarobić na intercharge, tym bank więcej ode mnie wyciągnie prowizji. No
    ja przepraszam, ale chyba kogoś pogięło...)

    Generalnie oferta Dinersa nadaje się idealnie, ale... niestety potrzebna
    Visa lub MC. :-(

    --
    MiCHA