  • Data: 2012-12-17 23:42:15
    Temat: Re: Gdzie karta charge?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > W jakim banku można dostać firmową kartę obciążeniową dla pracownika
    > (z indywidualnym limitem operacji i działającą w internecie) na
    > jakichś w miarę rozsądnych warunkach?

    W BZ miałem taką obciążeniówkę (wypukła) do rachunku firmowego.
    Kosztowała wtedy 120zl/rok - działała w sieci, był limit karty do
    ustawienia.
    Zrezygnowałem, bo o ile dobrze pamiętam nie dalo się zrobić rezerwacji
    hotelowej
    (tzn były jakieś problemy z obciążaniem jej próbnym przez hotele),
    więc musisz sprawdzić jakie ma funkcje i czy ich potrzebujesz.