  • Data: 2002-09-06 13:40:30
    Temat: Gdzie najlepsza lokata?
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Pytanie chyba proste.
    Mam do wlozenia na konta parenascie tysiecy zlotych. Jestem posiadaczem
    lokaty w Millenium i kont bankowych tamze oraz w PKO BP i M-banku.
    Zastanawiam sie gdzie najkorzystniej umiescic swoje pieniadze?
    Celem jest raczej trzymanie ich na procent niz operacje na tej kwocie. To
    tak na "czarna godzine". W ktorym banku i w jakim typie uslugi sa najlepsze
    oprocentowania i niezbyt duza ilosc komplikacji oraz doplat przy korzystaniu
    z konta.

    Mam nadzieje, ze ktos mi pomoze. Slabiutki z tego jestem...

    Pozdrawiam

    Krzysztof Kuczyk