  • 11. Data: 2006-04-19 11:48:29
    Temat: Re: Gdzie pozyczke 3tys dla rencistki?
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > Chyba nikt jej nie da.
    > Niepisana ( a może i gdzieś pisana) reguła to 65 lat w dniu spłaty
    > ostatniej raty.

    U Citiego na KK była kiedyś pisana, nie wiem jak teraz...

    Przemek

  • 12. Data: 2006-04-19 11:49:17
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Darek" <0...@n...poczta.onet> napisał

    > Nie prawda

    Owszem. Eurobank (blee...) daje do 85

    Neko

  • 13. Data: 2006-04-19 11:54:02
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał

    > Mama przymierza się do wziecia jakiegos kredytu. Jest 70letnią kobieta, z
    > rentą ok 700-800zl. Interesuje ją kwota 3000zl rozłozona na 18-24 raty- z
    > kwota miesięcznej spłaty ok70-80zl. Mozecie coś doradzić?

    Nie ma cudow. Rate pomnoz razy dwa i to bedzie odpowiadalo
    mniej wiecej rzeczywisotsci...

    Faktycznie, najtanszy bank to jest PKO BP, ale jak wczesniej
    powiedzialem, nie sadze, ze przy dochodzie 700 zl moze
    otrzymac jakikolwiek kredyt.

    Neko

  • 14. Data: 2006-04-19 11:57:37
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w

    > Chyba nikt jej nie da.
    > Niepisana ( a może i gdzieś pisana) reguła to 65 lat w dniu spłaty
    > ostatniej raty.
    > Potem już nie chcą dawać.
    > Najprościej w jej własnym banku jesli ma gdzieś konto.

    Niekoniecznie. Sa banki, ktore daja powyzej tego wieku, ale
    zwykle chca poreczenia (np. GE - poreczenie osoby pracujacej
    na etat).

    Neko

  • 15. Data: 2006-04-19 12:00:57
    Od: "T.Klamka" <t...@y...p.pl>

    Neko napisał(a):

    > Owszem. Eurobank (blee...) daje do 85
    >
    > Neko

    Robiłeś tam? :)

  • 16. Data: 2006-04-19 12:15:03
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik "T.Klamka" <t...@y...p.pl> napisał

    > Robiłeś tam? :)

    Niestety, przez pewien okres wspolpracowalem z nimi.
    I przeklinam ten okres. :)

    Neko

  • 17. Data: 2006-04-19 15:02:00
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
> [...]
    > rentą ok 700-800zl. Interesuje ją kwota 3000zl rozłozona na 18-24 raty- z
    > kwota miesięcznej spłaty ok70-80zl. Mozecie coś doradzić?

    Troche trudna sprawa.
    80 x 24 raty = 1920 zł - co by nawet nie zwróciło kapitału.
    Zdecydowanie musi zweryfikować swoje wymogi.

    co najmniej 2 razy większe raty będą.

    pozdr.

    dwr

  • 18. Data: 2006-04-19 16:20:17
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@g...prv>

    Użytkownik "Neko" <m...@w...pl> napisał:

    > SKOKi sa bardzo drogie. O Eurobanku sie nie wypowiem,
    > bo szkoda slow na ta chora instytucje...
    >
    > Od kiedy to ING czy tez Millenium szanuja klientow?!
    >

    > Z tego co wiem, przy 700 zl dochodu nie dostanie kredytu
    > w PKO BP.

    Drogi Kocie,

    pozwole sobie zauwazyc, ze grupowiczka pytala
    o to gdzie dostanie ta nieszczesna pozyczke/kredyt
    a nie gdzie jej/go NIE dostanie.. :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 19. Data: 2006-04-20 01:25:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Darek wrote:

    > Nie prawda

    oczywiście, że nie.

    Dostaniesz odpowiedź z banku, że nie przyznają pożyczki i powołają się
    na paragraf, że nie muszą mówić dlaczego.

  • 20. Data: 2006-04-20 05:09:05
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Dostaniesz odpowiedź z banku, że nie przyznają pożyczki i powołają się na
    > paragraf, że nie muszą mówić dlaczego.

    Ehh, ile mozna sie powtarzać. Sa banki które udzielają pożyczek bez limitu
    wieku. Z większych to np. BPH

    Darek