  • 11. Data: 2009-01-08 17:46:30
    Temat: Re: Gdzie przelać kasę z mBanku na nową lokatę?
    Od: "a...@g...com" <a...@g...com>

    > To jest oferta Open Finance, a nie Noble Banku, gdyż ten zakłada lokaty
    > bodaj od 200 tys. zł.

    to jest lokata w Noble Bank przez Open Finance

    zakładasz online na https://lokaty.open.pl , dostajesz potwierdzenie
    wraz z
    loginem na maila, hasło sms'em, plus potwierdzenie założenia lokaty z
    Noble
    Bank pocztą (umowę), stroną jest Noble Bank

    polecam przeczytać wątek
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=869625&t=8
    69625&sr=ld&pn=1&cat=28

    Pozdrawiam :)
    Adrian

  • 12. Data: 2009-01-08 21:42:57
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Trafiłem na ofertę Noble Bank ( https://lokaty.open.pl/form1/11/ ) - czy
    > jest coś
    > lepszego aktualnie na rynku ?

    10% na 5 m-cy https://lokaty.open.pl/form1/6/
    ja założyłem

    pzdr

  • 13. Data: 2009-01-08 21:55:38
    Od: k...@o...pl

    On 8 Sty, 11:24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > Polbank - 9% n 3M, 8,5 na 6M - zrywajac wczesniej tracisz tylko czesc
    > odsetek (oczywiscie zalezy jak wczesnie)
    Ja widzę, że 6M ma 6,5% na ich stronie.
    Generalnie od 7.01 procenty poszly w dół jedynie KO i lokata 3M na 9%
    pozostały jeszcze bez zmian.

  • 14. Data: 2009-01-09 00:35:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" b...@w...goog
    legroups.com

    : 80% odsetek dokładnie (naliczają 1/5). Za to tylko od wypłaconej
    : kwoty, więc w zasadzie nie ma sensu dzielić lokaty na "kawałki".

    Mając chwile wolnego czasu, można podzielić antybelkowo. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-01-09 09:09:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    >: 80% odsetek dokładnie (naliczają 1/5). Za to tylko od wypłaconej
    >: kwoty, więc w zasadzie nie ma sensu dzielić lokaty na "kawałki".
    >
    > Mając chwile wolnego czasu, można podzielić antybelkowo. ;)

    po 200 zł na lokate? Chyba minimum 500 zeby ja otworzyc.

    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !

  • 16. Data: 2009-01-09 10:16:10
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    na ile Noble Bank jest wspólny z Getin Bankiem pod kątem gwarancji
    BFG ?

  • 17. Data: 2009-01-09 15:02:16
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Zyga pisze:
    > Użytkownik "jack" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 10% na 5 m-cy https://lokaty.open.pl/form1/6/
    > ja założyłem
    >
    > pzdr

    Witam

    Jako że nie chciałem zakładać nowego wątku to podpinam się pod ten:)

    Znowu cos w tv / radiu trąbia że mają obniżać stopy procentowe wiec
    pytanie jak długo jeszcze się utrzymają na poziomie 7% konta
    oszczędnościowe (polbank, getinbank), mbanki juz obnizyl do 5%, wiec
    trzeba byloby kase wycofac tylko gdzie:) Raczej konto wchodziło by w
    gre niz lokata

    For@ll

  • 18. Data: 2009-01-09 15:32:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:gk7otm$i4v$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > oszczędnościowe (polbank, getinbank), mbanki juz obnizyl do 5%, wiec
    > trzeba byloby kase wycofac tylko gdzie:) Raczej konto wchodziło by w gre

    noble bank już zostawił tylko 5miesięczną z tych o wyższym procencie

  • 19. Data: 2009-01-09 19:45:43
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Nie jest wspólny, to oddzielne banki.
    > http://www.bfg.pl/u235/navi/27907

    Łączy je osoba właściciela czy tam grupa kapitałowa...

  • 20. Data: 2009-01-09 19:48:28
    Od: perian <p...@i...pl>

    In
    m.googlegroups.com>,
    Mariusz Tasarz wrote:

    > na ile Noble Bank jest wspólny z Getin Bankiem pod kątem gwarancji
    > BFG ?

    Nie jest wspólny, to oddzielne banki.
    http://www.bfg.pl/u235/navi/27907

    --