  • 1. Data: 2008-06-02 11:56:55
    Temat: Gdzie sprzedac Euro
    Od: "TomeK" <t...@w...pl>

    Witam,
    Chcialbym sie zorientowac gdzie najlepiej sprzedawac a gdzie kupowac walute
    euro. Jak wiadomo w roznych czesciach Poslki rozne sa kursy a przy wiekszej
    ilosci z cala pewnoscia warto. Slyszalem rozne opinie, jak sadzidzie euro
    bedzie spadac czy przy 2012 wzrosnie?
    Pozdrowienia!

  • 2. Data: 2008-06-02 16:53:10
    Temat: Re: Gdzie sprzedac Euro
    Od: PB <z...@v...pl>

    TomeK wrote:
> [...]
    > ilosci z cala pewnoscia warto. Slyszalem rozne opinie, jak sadzidzie euro

    Jeśli to co najmniej 10 000 euro, napisz do mnie na priv. Świadczę
    usługi doradztwa w zakresie wymiany walutowej. Gwarantuję kurs rynkowy
    (międzybankowy).

  • 3. Data: 2008-06-02 16:55:13
    Od: PB <z...@v...pl>

    Zapomniałem dodać: wymiana odbywa się całkowicie bezgotówkowo, a
    pieniądze cały czas pozostają na rachunkach, do których tylko Ty masz
    dostęp. Moje wynagrodzenie to prowizja.

  • 4. Data: 2008-06-02 16:58:45
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "PB" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Zapomniałem dodać: wymiana odbywa się całkowicie bezgotówkowo, a pieniądze
    > cały czas pozostają na rachunkach, do których tylko Ty masz dostęp. Moje
    > wynagrodzenie to prowizja.

    A jakie są ewentualne koszty przelewów oraz na ile szybko przebiega
    realizacja a także przez jak długi okres ważny jest ustalony kurs wymiany?

    marekz

  • 5. Data: 2008-06-05 09:44:12
    Od: Stiwi <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > ilosci z cala pewnoscia warto. Slyszalem rozne opinie, jak sadzidzie euro

    Sprzedawac i kupowac najlepiej w:
    http://www.kantorintraco1.republika.pl
    Sprzedawalem juz kilkakrotnie, najlepsze kursy.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.