  • 1. Data: 2008-06-02 09:03:54
    Temat: [mBank] a co mnie to obchodzi
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Qrwa, (przepraszam, ale co mam powiedzieć innego):

    "Informujemy, że od dnia 2 czerwca br. wyłączona została możliwość
    doładowania telefonu u operatorów Tak Tak oraz Heyah poprzez serwisy
    mBanku. Decyzja ta jest związana z nieoczekiwaną i znaczącą zmianą
    warunków współpracy z Bankiem ze strony PTC Sp. z o.o. Jednocześnie
    zapewniamy, iż ze strony mBanku zostaną podjęte wszelkie możliwe
    działania w celu przywrócenia tej usługi naszym Klientom. Przepraszamy
    za powstałe niedogodności."

    konto firmowe w Mbanku, komórki firmowe w Tak Taku ("najlepsza oferta
    biznesowa"), ja już zapomniałem, jak można inaczej doładować komórki "na
    firmę", ma ktoś jakiś pomysł?

    andy_nek

  • 2. Data: 2008-06-02 09:14:35
    Temat: Re: [mBank] a co mnie to obchodzi
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Andrzej Kłos pisze:

    > konto firmowe w Mbanku, komórki firmowe w Tak Taku ("najlepsza oferta
    > biznesowa"), ja już zapomniałem, jak można inaczej doładować komórki "na
    > firmę", ma ktoś jakiś pomysł?

    www.blue.pl - to strona BlueMedia (prawie cała reszta to pośrednicy
    współpracujący z nimi). Ładny manager (można doładować kilka kont
    jednoczesnie), historia doładowań. Wystawiają faktury, dają 3% "z
    powrotem", które można wykorzystać przy następnych doładowaniach.

    Marek

  • 3. Data: 2008-06-02 09:17:41
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > konto firmowe w Mbanku, komórki firmowe w Tak Taku ("najlepsza oferta
    > biznesowa"), ja już zapomniałem, jak można inaczej doładować komórki "na
    > firmę", ma ktoś jakiś pomysł?

    moze zakup na allegro od goscia ktory tez ma konto w mbanku? zazwyczaj
    kupony sa tansze, faktury wystawiaja, jedynym problemem moze byc
    wiarygodnosc sprzedajacego jako wystawcy faktur (by nie okazalo sie pozniej
    ze masz faktury od firmy krzak), jesli czesto bedziesz tak kupowal

    inny pomysl to zalozenie konta pomocnicznego w innym banku, np. inteligo

  • 4. Data: 2008-06-02 09:34:04
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    MarekM napisał(a):

> [...]
    > jednoczesnie), historia doładowań. Wystawiają faktury, dają 3% "z
    > powrotem", które można wykorzystać przy następnych doładowaniach.

    "i o to chodziło"

    dzięki

    andy_nek

  • 5. Data: 2008-06-02 09:46:46
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 11:03:54 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

> [...]
    >
    > konto firmowe w Mbanku, komórki firmowe w Tak Taku ("najlepsza oferta
    > biznesowa"), ja już zapomniałem, jak można inaczej doładować komórki "na

    www.paygsm.pl

    Daniel
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"