  • 1. Data: 2008-06-02 11:44:00
    Temat: [ING] zlosliwe ograniczenia dla opornych
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Myslalem, ze jak nie zmienie metody autoryzacji to bede mog uzywac kont
    jedynie "na podglad" (co mi w zupelnosci w ING wystarcza), ale oni
    złośliwie ograniczyli wewnątrz systemu niektóre funkcje, ktore normalnie
    żadnej autoryzacji nie potrzebują :-((

    Tak jest np. w przypadku chęci podglądu blokad na karcie
    - pojawia się informacja:

    (...) zgodnie z obowiązującymi regulacjami Bank z dniem 19-05-2008 r
    wprowadził dodatkowe ograniczenia w korzystaniu z systemu ING BankOnLine
    dla Użytkowników, którzy nie zmienili metody autoryzacji.
    Oznacza to, że Użytkownicy którzy do tej pory nie zmienili metody
    autoryzacji, mają ograniczony dostęp do części funkcji systemu ING
    BankOnLine.
    Dostępne pozostają jedynie m.in. strona główna, spłata karty kredytowej
    oraz zmiana metody autoryzacji (...)

    Ciekawe co to są za regulacje, które pozwalają bankowi złośliwie
    ograniczać dostęp do informacji jednym klientom dając taki dostęp innym
    ??????
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-06-02 13:24:32
    Temat: Re: [ING] zlosliwe ograniczenia dla opornych
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > BankOnLine.
    > Dostępne pozostają jedynie m.in. strona główna, spłata karty kredytowej

    No czekaj, ja wszystko widzę tak jak i poprzednio... Masz na myśli zakładkę
    "transakcje bieżące"?

    marekz

  • 3. Data: 2008-06-03 07:44:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MarekZ"

    > No czekaj, ja wszystko widzę tak jak i poprzednio... Masz na myśli
    > zakładkę "transakcje bieżące"?

    z górnego menu wybrałem "karty przedpłacone" a z bocznego potem chciałem
    zobaczyć "Blokady" bo było parę transakcji
    - wtedy pojawił się ten komunikat
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-06-03 08:29:43
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > z górnego menu wybrałem "karty przedpłacone" a z bocznego potem chciałem
    > zobaczyć "Blokady" bo było parę transakcji
    > - wtedy pojawił się ten komunikat

    Nie mogę tego sprawdzić, w każdym razie jeśli rzeczywiście tak zrobili, to
    jest to pożałowania godne.

    W każdym razie dla kart kredytowych oraz dla kont oszczędnościowych jak na
    razie nie zauwazyłem żadnych ograniczeń w dostepie do informacji z nimi
    związanych.

    marekz

  • 5. Data: 2008-06-03 16:50:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MarekZ"

> [...]
    >
    > W każdym razie dla kart kredytowych oraz dla kont oszczędnościowych
    > jak na razie nie zauwazyłem żadnych ograniczeń w dostepie do

    czy ktos ma przedplaconą w ING i po transakcji sprawdziłby pokazywanie
    blokad?

    ja nie zmienilem sposobu autoryzacji i blokad nie pokazują
    a KK nie ma pokazywania blokad w menu i tu nic nie sprawdzimy
    *** blad ***

  • 6. Data: 2008-06-04 06:17:24
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    > czy ktos ma przedplaconą w ING i po transakcji sprawdziłby pokazywanie
    > blokad?

    Sprawdziłem i nie pokazuje blokad. Wyświetla się komunikat o zmianie metody
    autoryzacji. Trzeba się wynieść z ING.