  • 11. Data: 2009-01-30 22:31:06
    Temat: Re: Gdzie tania KK?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 15:19:19 +0000 (UTC), misza napisał(a):
    > Polecam Citibank

    85zł/rok to tanio? ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 12. Data: 2009-01-30 22:42:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 22:31:06 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > 85zł/rok to tanio?

    Trzeba się mocno postarać, aby zapłacić Citakowi za kartę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-01-30 22:59:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 22:42:16 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    > Trzeba się mocno postarać, aby zapłacić Citakowi za kartę.

    Domyślnie citibank przywali po roku opłatę... i raczej nie ma opcji żeby
    cofnęli taką opłatę. Ja wypowiedziałem, przeniosę pewnie do aliora - skoro
    30k obrotu to mało dla citi to niech się wypchają ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2009-01-30 23:04:18
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrngo71hk.5nu.joshua@tau.ceti.pl, *Jacek Osiecki* wrote:

    > Domyślnie citibank przywali po roku opłatę... i raczej nie ma opcji
    > żeby cofnęli taką opłatę. Ja wypowiedziałem, przeniosę pewnie do
    > aliora - skoro 30k obrotu to mało dla citi to niech się wypchają ;)

    Nie przywali domyslnie jak sie wykona telefon wczesniej.
    Rozmawialem chyba z nimi po 8 miesiacach od wziecia karty przy okazji
    jakiegos telefonu - przelaczyli do kogos z utrzymania i wyluszczylem ze
    stara karte mialem miec za darmo, a ze mnie zmusili do zmiany to nowa tez ma
    taka byc. Pan przyzanl racje, ustawil co trzeba i oplaty nie bylo.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 15. Data: 2009-01-30 23:19:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 00:04:18 +0100, darnok napisał(a):

    > jakiegos telefonu - przelaczyli do kogos z utrzymania i wyluszczylem ze
    > stara karte mialem miec za darmo, a ze mnie zmusili do zmiany to nowa tez ma
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > taka byc. Pan przyzanl racje, ustawil co trzeba i oplaty nie bylo.

    Czyli miałeś obiecaną kartę za darmo - a to nie jest standardowa oferta, bo
    w tej tylko pierwszy rok jest za darmo.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 16. Data: 2009-01-30 23:34:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrngo72n6.7dh.joshua@tau.ceti.pl, *Jacek Osiecki* wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Czyli miałeś obiecaną kartę za darmo - a to nie jest standardowa
    > oferta, bo w tej tylko pierwszy rok jest za darmo.

    W starej mialem rok lub 2 za darmo. Nie pamietam bo nie zamierzalem w ogole
    placic za ta karte ;-)
    Obroty to im glownie przelewami wyrabiam :)

  • 17. Data: 2009-01-30 23:45:56
    Od: k...@o...pl

    On 30 Sty, 19:10, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > A tam o jakąś konkretną usługę pytać?
    konkretną: karta kredytowa ;)
    do płatności w necie musi być chyba "komfortowa", ew. "era" jeśli masz
    tam komórkę.

    Pierwszy rok gratis. Za kolejny musiałbyś przy podanych założeniach
    zapłacić, chyba, że te 200-400 zł rozkłada się na kilka płatności (36
    rocznie - karta gratis; 18 rocznie - 50% opłaty). Pełna opłata to 49zł.
    (Era 39 zł i 1% zwrotu z transakcji)

  • 18. Data: 2009-01-31 07:52:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 00:45
    (autor k...@o...pl
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <8...@4...goo
    glegroups.com>):

> [...]
    > zapłacić, chyba, że te 200-400 zł rozkłada się na kilka płatności (36
    > rocznie - karta gratis; 18 rocznie - 50% opłaty). Pełna opłata to 49zł.

    Chyba se oleję KK. Gorzej, że czasami coś muszę przez sieć zapłacić.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 19. Data: 2009-01-31 07:53:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 30 styczeń 2009 22:09
    (autor kashmiri
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <glvpi3$2cd$1@news.interia.pl>):

    > Skoro ni potrzebujesz dużego limitu, to zwykły (debetówka) delfinek mBanku
    > nie wystarczy?

    Nie, bo jest płaska. A mi to pod kątem płatności w Sieci również przydatne.

  • 20. Data: 2009-01-31 07:58:10
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Czyli miałeś obiecaną kartę za darmo - a to nie jest standardowa oferta, bo
    > w tej tylko pierwszy rok jest za darmo.
    pierwsze 2 lata są za darmo - przynajmniej przy zamówieniu przez internet...