    From: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Gdzie ubiegać sie o kredyt ok. 10 000 PLN i jaki?
    Date: Mon, 19 Feb 2007 17:30:16 +0100

    Witam,

    Chciałbym się dowiedzieć, czy mam szanse na otrzymanie jakiegolwiek kredytu?
    Moja sytuacja przedstawia się następująco:
    pracuję za granicą i osiągam dochód ok. 3800 PLN miesięcznie (świadczą o tym
    dowody otrzymywania wypłat, tzw. paylsipy, które
    posiadam), brałem pewien czas temu pożyczkę w Providencie, którą spłacilem
    terminowo i mam na to dowód, posiadam ruchomość
    (własny samochód - może pod zastaw?). Czy są jakieś szanse? Interesowałaby
    mnie suma, ok. 10 000 PLN. Może Halogotówka, Eurobank (kredyt na dowód?)