    From: "Ramid" <r...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Gdzie zalozyc konto?
    Date: Mon, 14 Nov 2011 11:44:55 +0000 (UTC)

    Może Forumowicze mi podpowiedza. Cale zycie mielismy z zona konto wspolne ale
    niestety zostalem wdowcem. Corka majac pelnomocnictwa zlikwidowala poprzednie
    konto bo oddzial zostal zamkniety w moim miescie.
    Musze zalozyc sobie nowe jako ze przechodze na wczesniejsza emeryture i sa
    jeszcze z poprzedniego banku pieniadze ale nie wiem w jakim. W moim miescie
    fukncjonuja PKO BP (którego staram się unikac jak ognia), PEKAO SA, BGŻ,
    Kredyt Bank, BPH, Bank Spoldzielczy, ING, Bank Polskiej Spoldzielczosci, BOŚ,
    BZ WBK.
    Proszę tylko abyscie nie polecali mi bankow internetowych niestety gosc już
    starszy nie wierzy tym wynalazkom. Gdybyscie mieli wybierac który z powyzszych
    byscie wybrali? Musze jakis wybrac a staram się wybrac mniejsze zlo.
    Dziekuje za podpowiedz.
    Stanislaw Ramidowski