  • Data: 2010-06-23 15:11:56
    Temat: Gdzie założyć konto firmowe?
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Temat może był dawno temu, ale czasy sie zmieniły.
    Gdzie najkorzystniej załozyć koto firmowe bo właśnie zakładam
    działalność gospodarczą ?
    Słyszałam, ze najlepiej w m-banku, bo nie ma opłat itp, ale z tego co
    wiem to od niedawna są tam opłaty.
    Konto osobiste mam w inteligo, ale z tego co słyszałam, ze jeśli w tym
    samy banku mam firmowe to w razie powały (mam nadzieje, że do tego nie
    dojdzie) blokują mi obydwa konta.
    Wymagania mam niewielkie - tanie, a najlepiej bezpłatne przelewy przez
    net, powiadomienia przez sms (natychmiastowe jak w inteligo, a nie np.
    po 2 dniach)i chciałabym, żeby nie znikneła mi historia konta, jak to w
    Alior Banku bywało...
    Może jednak m-bank, czy inny?

    --
    Pozdr.Lila