  • Data: 2011-01-03 03:43:14
    Temat: Getin Online - założenie lokaty z nieaktywowanego konta
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    Mam konto w Getin Online, które nie zostało jeszcze aktywowane. Wiem, że
    po dokonaniu na nie przelewu kasa jest blokowana do czasu pełnej
    aktywacji. Czy mimo wszystko można zakładać lokaty w ramach tego
    zablokowanego salda?

    PS. Dziś skończyła mi się lokata na start i wróciła na konto w OF już o
    4 rano. Nie sądzę, żeby celowo przetrzymywali kasę, tak jak napisano w
    kilku ostatnich wątkach.