  • 1. Data: 2011-01-03 03:43:14
    Temat: Getin Online - założenie lokaty z nieaktywowanego konta
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Mam konto w Getin Online, które nie zostało jeszcze aktywowane. Wiem, że
    po dokonaniu na nie przelewu kasa jest blokowana do czasu pełnej
    aktywacji. Czy mimo wszystko można zakładać lokaty w ramach tego
    zablokowanego salda?

    PS. Dziś skończyła mi się lokata na start i wróciła na konto w OF już o
    4 rano. Nie sądzę, żeby celowo przetrzymywali kasę, tak jak napisano w
    kilku ostatnich wątkach.

  • 2. Data: 2011-01-03 05:47:56
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 3 Sty, 04:43, XYZ <j...@m...bin> wrote:
> [...]
    >
    > PS. Dziś skończyła mi się lokata na start i wróciła na konto w OF już o
    > 4 rano. Nie sądzę, żeby celowo przetrzymywali kasę, tak jak napisano w

    Nie, nie możesz założyć konta bezpośrednio z GetinOnline. Możesz
    natomiast otworzyć lokatę / wygenerować wniosek, co by później przelać
    pieniądze bezpośrednio na lokatę z innego konta ( poza Getinem ).

    Michał

  • 3. Data: 2011-01-03 10:57:06
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-01-03 06:47, mic49 pisze:
    > Możesz
    > natomiast otworzyć lokatę / wygenerować wniosek, co by później przelać
    > pieniądze bezpośrednio na lokatę z innego konta ( poza Getinem ).

    wtedy nie dostanie złotówki.

    Zyga