  • 1. Data: 2011-01-02 23:48:11
    Temat: stan na 2011
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    miałem zmniejszyć liczbę produktów bankowych, zamknąłem multi a jakoś
    znowu ilość kont mi wzrosła i to w ostatnim dniu 2010 ;)

    kk mille do codziennych zakupów.
    + stała data spłaty
    + nie zawsze chce pokazywać złote karty
    + jak się uda przedłużyć zwrot 1% to może się bardziej przerzucę na jej
    używanie

    kk mille piotr i paweł
    + zniżka 5% miałem korzystać bo nie lubię tracić czas na chodzenie po
    carefurze ale jakoś nie korzystam
    + chyba 3 rok za free bo inaczej bym już zrezygnował

    kk polbank
    + główna karta do tej pory
    + zakupy za granicą i wyjazdy
    + ubezpieczenie za granicą
    + zwrot 0.9%

    kk citi gold
    + czasami korzystam ze zniżek
    + teraz opłacam tylko rachunki i zastanawiam czy ma to sens, punktacja w
    biku tylko rośnie

    konto eurobank
    + oszczędności

    konto mbank
    + ubezpieczenia auta, mieszkania, fundusze, dobre bo all in one
    + ror ale aktualnie po chyba 10 latach możliwe że go porzucę
    + mtransfer do zakupów różnych

    konto inteligo
    + teraz to chyba tylko możliwość kupna obligacji czy wygenerowania
    raportu bik. chciałbym zamknąć

    W ramach optymalizacji na 2011:

    konto skarbonkowe getinoline (otwieram)
    + na lokaty ale już zwątpiłem sens tej decyzji

    otworzone bgż z podwyżką jeszcze nie używałem
    +45zł do przodu, tutaj bank na mnie nie zarobi sorry
    +całkiem nowoczesny interfejs lepszy niż w niejednym banku
    +bardzo miła pani przy stacji m. racławicka, na infolini zresztą też
    pani zakładała chyba że nie znam się wogóle na komputerach, bankach itp
    -średnia wieku w kolejce to jakieś 55 lat

    otworzone raifaisen premium
    +interfejs wygląda ok, bałem się że bedzie flash i dużo żółtego
    +aplikacje na wszystkie telefony za wyjątek androida niestety. Na
    iphonie jest na tyle dobra że chyba nie miałbym już potrzeby logować się
    do weba
    +niezła karta za zniżkami
    +potencjalnie r-dealer
    +mam nadzieję zdobyć 150zł jeśli karta zdąży dojść
    +jak mi się spodoba to może zastąpi mbank
    - mnóstwo papierków chyba z godzinę siedziałem i tak musiałem drugi raz
    przyjść. Jakbym chciał konto walutowe albo fundusze to muszę się jeszcze
    raz pofatygować. W bgż mogę nabyć już teraz. Można ? można

  • 2. Data: 2011-01-03 00:24:43
    Temat: Re: stan na 2011
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 00:48:11 +0100, Ra napisał(a):

    > konto skarbonkowe getinoline (otwieram)
    > + na lokaty ale już zwątpiłem sens tej decyzji

    W końcu otworzą, cierpliwości ;)

    > +bardzo miła pani przy stacji m. racławicka, na infolini zresztą też
    > pani zakładała chyba że nie znam się wogóle na komputerach, bankach itp

    To chyba typowe. W Fortisie też mnie chcieli kształcić z działania
    bankowości elektronicznej.

    > +interfejs wygląda ok, bałem się że bedzie flash i dużo żółtego

    Przecież to jest jeden wielki Flash. Żółtego też sporo.
    Piszesz o r-bank.pl?

    > +aplikacje na wszystkie telefony za wyjątek androida niestety. Na
    > iphonie jest na tyle dobra że chyba nie miałbym już potrzeby logować się
    > do weba

    Podobno na Androida coś rzeźbią - tak mi w banku powiedzieli.
    Choć mnie to rybka, mam WM.

    > - mnóstwo papierków chyba z godzinę siedziałem i tak musiałem drugi raz
    > przyjść. Jakbym chciał konto walutowe albo fundusze to muszę się jeszcze
    > raz pofatygować. W bgż mogę nabyć już teraz. Można ? można

    Co Ty podpisywałeś? Bo ja to oceniam jako najszybciej założone konto i z
    najmniejszą ilością papieru - raptem jedną kartkę dostałem. Z Polbanku
    przytargałem chyba dwie teczki :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-01-03 01:17:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/2/2011 5:48 PM, Ra wrote:
    > miałem zmniejszyć liczbę produktów bankowych, zamknąłem multi a jakoś
    > znowu ilość kont mi wzrosła i to w ostatnim dniu 2010 ;)

    tylko po co?
    jakimi kwotami obracasz, ze potrzeba ci az tylu kont i kart?
    Sądzę, ze niewielkimi skoro 45 zl az taka radosc ci sprawia.

  • 4. Data: 2011-01-03 09:52:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 01:24:43 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Przecież to jest jeden wielki Flash. Żółtego też sporo. Piszesz o
    > r-bank.pl?

    Właśnie zacząłem testować to konto i trzeba przyznać, że ten flash nie
    jest aż taki zły. Aplikacja R-quick działa naprawdę szybko i sprawnie no
    i co najważniejsze jest niezależna od systemu operacyjnego - wymaga tylko
    środowiska Adobe-AIR.

    > Co Ty podpisywałeś? Bo ja to oceniam jako najszybciej założone konto i
    > najmniejszą ilością papieru - raptem jedną kartkę dostałem. Z Polbanku
    > przytargałem chyba dwie teczki :)

    No u mnie to samo. Zgłoszenie przez www, później telefoniczna weryfikacja
    i na koniec w oddziale góra 10 min to trwało i bodajże 2 albo 3 papierki
    mi zostały.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-01-03 18:47:47
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 02:17, witek pisze:

    > tylko po co?
    > jakimi kwotami obracasz, ze potrzeba ci az tylu kont i kart?
    z paru kont zrezygnuję chociaż każde ma jedną rzecz której nie ma gdzieś
    indziej, z kk rezygnuje co roku ale daje się przekonać że nie ma powodu
    > Sądzę, ze niewielkimi skoro 45 zl az taka radosc ci sprawia.
    ja patrzę w horyzoncie rocznym. Niektórzy potrafią zmienić ubezpieczenie
    bo gdzieś tam 200zł jest taniej,
    tutaj mam ok 1000zł zwrotów które wydam na coś czego normalnie bym nie kupił

  • 6. Data: 2011-01-04 21:17:37
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    witek pisze:

    > tylko po co?
    > jakimi kwotami obracasz, ze potrzeba ci az tylu kont i kart?
    > Sądzę, ze niewielkimi skoro 45 zl az taka radosc ci sprawia.

    Alto po prostu on należy do tych, który zdają sobie sprawę, że:
    a) 45zł po pomnożeniu przez 12 daje 540zł;
    b) mieć 45zł i nie mieć 45zł, to jest razem 90zł. :-)

    --
    MiCHA