  • 11. Data: 2009-01-02 01:18:04
    Temat: Re: Getin i BZ WBK - lokaty % w dół
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Sty, 19:39, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Jakoś nie widzę aby oprocentowanie na KK (innych produktów kredytowych
    > nie posiadam) też tak się szybko zmniejszało jak % depozytów.
    >
    > --
    > Mithos

    Dokładnie. I zasze to mnie wkurza.

  • 12. Data: 2009-01-02 07:59:51
    Temat: Re: Getin i BZ WBK - lokaty % w dó?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ciekawe czy Alior też odpuści.

    no to zdążyłem jeszcze założyć lokaty w Multi...

    BTW kiedy kończy się promocja w Eurobanku?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-01-02 08:09:18
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Sty, 23:11, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ciekawe czy Alior też odpuści.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    W Aliorze promocja na 10% miala byc do konca roku ale ja przedluzyli.

  • 14. Data: 2009-01-02 09:09:06
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Dokładnie. I zasze to mnie wkurza.

    Bo to pazerność banków jest i tyle... tak było jest i będzie.
    Schemat w większości przypadków jest prosty. Podwyżka stóp % - idą w górę
    kredyty i % na kartach w iście expresowym tempie; depozyty poddają się temu
    trendowi dość powoli. Obniżka stóp % - depozyty w błyskawicznym tempie lecą
    w dół (patrz mBank), oprocentowanie kredytów w dziwny sposób pozostaje na
    niezmienionym poziomie.