  • 1. Data: 2009-01-01 19:39:59
    Temat: Które banki(oprócz BZWBK) pobierają opłaty za płatność kartą w necie?
    Od: k...@o...pl

    Ma tak BZWBK za sprawą 3dsecure, do tego złośliwie reklamowanej jako
    bezpłatna.
    Po zarejestrowaniu trzeba płacić za smskody a tylko 10 jest gratis,
    kolejne po 20 groszy.
    Jesli ktos robi duzo przelewów to płaci za wszystkie transakcje w
    necie.
    Oczywiście można tego uniknąć nie rejestrując karty ale jest to trochę
    denerwujące (co kilka miesięcy trzeba dwa razy pod rząd rezygnować z
    rejestracji podczas płacenia, jednocześnie te dwie transakcje są
    odrzucone)

  • 2. Data: 2009-01-01 21:43:35
    Od: "Tomasz Tymoteusz" <t...@t...xx>

> [...]
    > denerwujące (co kilka miesięcy trzeba dwa razy pod rząd rezygnować z
    > rejestracji podczas płacenia, jednocześnie te dwie transakcje są

    wow, tego nie wiedziałem - że można mieć w wubeku kartę i nie mieć 3d -
    sprawdzałeś ?

  • 3. Data: 2009-01-02 15:42:25
    Od: k...@o...pl

    On 1 Sty, 22:43, "Tomasz Tymoteusz" <t...@t...xx> wrote:

    > wow, tego nie wiedziałem - że można mieć w wubeku kartę i nie mieć 3d -
    > sprawdzałeś ?

    Pewnie (wyjątek Maestro), ale pod tym wkurzającym warunkiem:
    co jakis czas(2?3? miesiące) chce sie na nowo właczać i trzeba dwa
    razy dac "nie", za kazdym razem transakcje zaczynając od nowa.

    Więcej, wbrew temu co piszą na wwww z 3dsecure można zrezygnować.
    Wymaga wizyty w oddziale(dezinfolinii nie polecam) i trafienia na
    dobrego pracownika
    (pomarudziłem, że włączyłem bo "musiałem" ale że nie chce tego
    więcej,
    że bez sensu, że bank pobierając te 20 gr "karze" tych co częściej
    płacą kartą
    choć powinien stałych klientów raczej nagradzać:P
    kobieta obiecała, że zobaczy co się da zrobić,
    po dwóch jakiś dwóch dniach zadzwoniła że wyłączone.