-
1. Data: 2015-04-29 16:52:13
Temat: Getin - system antyfraudowy
Od: em <e...@g...com>
Zdaje się, że system anytfraudowy dla kart Getinu działa dość restrykcyjnie.
Próbowałem zapłacić w niemieckim serwisie internetowym. Bez powodzenia.
Telefon do banku, a tam Pani twierdzi, że po stronie banku nic nie zostało
zablokowane i nie było próby autoryzacji karty. I poradziła spróbować ponownie. Nadal
nie udało się zapłacić, więc naskrobałem do banku prośbę o wyjaśnienie w bankowości
internetowej.
Po kilku dniach odpowiedź, że bank zablokował transakcje, gdyż tak zadział system
anytfraudowy.
Zapytałem się więc telefonicznie, jak mam korzystać z karty, jeżeli blokują
transakcje, których chcę dokonać. Po 20 minutowej konsultacji z właściwym działem,
dowiedziałem się, że mogę zlecić deaktywację tego systemu dla mojej karty. Ale na
koniec poinformowano mnie, że na czas deaktywacji nie będę mógł składać żadnych
reklamacji dot. transakcji kartą. Nie zgodziłem się na zaakceptowanie takiej formuły,
co jak Pan konsultant mi dopowiedział skutkuje tym, że kartą w walucie obcej w
zagranicznych serwisach nie będę mógł płacić. Bank bowiem nadal będzie stosował
system antyfraudowy, a ten na takie transakcje w przypadku mojej karty nie pozwala.
Osobiście nie znalazłem w regulaminie punktu, który na takie blokady by pozwalał.
Bank zobowiązuje się wręcz do uniemożliwiania płatności do wysokości limitów i salda
na koncie.
Kolejny raz Getin pokazuje, na co go stać.