  • 11. Data: 2009-03-02 12:06:01
    Temat: Re: Getin i nowa lokata na 8%?
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Krzysztof" news:gog70k$1k80$1@news2.ipartners.pl

    > Juz poprawili standardowa lokata na 3-mies -8% bez gwiazdek

    I pięknie :) Dwie lokatki już założone :) - wszystko gra i buczy jak należy.
    Brava dla Getinu!

  • 12. Data: 2009-03-02 12:40:40
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Jezeli potrzebujesz ta kase za 3 miesiace to jest ok....Jezeli jednak
    lokujesz na rok to bedziesz mial mniej nizbys ulokowal na rocznej lokacie
    6%....A to dlatego, ze za 3 miesiace lokata na 8% sie skonczy i zechcac
    zalozyc nowa np. na 6 m-cy lub rok zaproponuja Ci 4 max 5%....Taka to juz
    sciema dla ludu...Wielkie banery 8%, ale, ze na 3 m-ce a te 8% w skali roku
    to juz nie wazne.....Dlatego ja dwa tygodnie temu powsadzalem co sie da na
    lokaty roczne....

  • 13. Data: 2009-03-02 12:58:19
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Virck" news:016fd69d$0$21755$c3e8da3@news.astraweb.com

    > Jezeli potrzebujesz ta kase za 3 miesiace to jest ok....

    I tak właśnie jest w moim przypadku. Pieniądze, których nie potrzebuję "na
    jutro" leżą sobie spokojnie na lokatach o dłuższym terminie, który były
    zakładane jakiś czas temu.

    > Dlatego ja dwa tygodnie temu powsadzalem co sie da na
    > lokaty roczne....

    He he he zrobiłem podobny ruch tylko z jakieś 2 miesiące temu :)

  • 14. Data: 2009-03-02 13:02:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Virck" <V...@v...net> wrote in message
> [...]
    > sciema dla ludu...Wielkie banery 8%, ale, ze na 3 m-ce a te 8% w skali
    > roku to juz nie wazne.....Dlatego ja dwa tygodnie temu powsadzalem co sie

    Nie jest to wcale takie pewne, zalezy od dalszego rozwoju kryzysu. Dlugie
    lokaty sa na razie korzystne dla bankow. Przyklad Getinu pokazuje, ze dalej
    jest nienajlepiej z rynkiem miedzybankowym (po obnizce lok. 3-mies na 7,5%,
    nastepnie na 7% trzeba bylo zrobic podskok do 8%). Po 3-mies. lokaty moga
    byc np na 7,5% albo wiecej. Obnizki RPP nie przekladaja sie znaczaco na
    stawki depozytow.
    Szczegolnie banki, ktore naudzielaly duzo kredytow walutowych maja
    nierownowage w bilansie, wartosc kredytow bez ich udzielania stale rosnie ze
    spadajacym PLN. Jezeli kryzys sie podlegi i oslabi PLN to mozemy znow
    zobaczyc lokaty na 9-10% za 3 miesiace.

  • 15. Data: 2009-03-02 17:49:30
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > ze spadajacym PLN. Jezeli kryzys sie podlegi i oslabi PLN to mozemy znow

    A ja Ci mowie, ze za pol roku lokata 5% na rok to bedzie super okazja.....

  • 16. Data: 2009-03-02 18:45:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    Pete pisze:

    > Już działa wszędzie.

    Ale ten ich system wniosków internetowych to totalna pomyłka.
    1. F... flash. Przy kilku lokatach, trzeba wszystkie dane wklepywać
    ponownie.
    2. Ekran potwierdzania danych nie zawiera żadnych danych o zakładanej
    lokacie. Równie dobrze mogli sobie darować ten krok
    3. Potwierdzenie na e-mail nie zawiera chociażby rodzaju lokaty i kwoty.
    Otwierając kilka lokat trzeba sobie notować czego ten wniosek dotyczy.
    4. Przydałby się pomysł z Banku Pocztowego "załóż kolejną lokatę".

    ndst.

    --
    Pete

  • 17. Data: 2009-03-02 18:52:53
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Pete" news:f4mt76-6g3.ln1@ihal.dal.local.domain

    > 4. Przydałby się pomysł z Banku Pocztowego "załóż kolejną lokatę".

    Nie muszą sięgać do konkurencji - wystarczyłoby zastosować przy zakładaniu
    lokat taki model jaki stosuje open finance - wszystko szybko i sprawnie.

    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2009-03-02 22:19:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > A ja Ci mowie, ze za pol roku lokata 5% na rok to bedzie super okazja.....

    Tak by moglo byc jakby kryzys dobiegal juz konca, ale on sie dopiero zaczyna
    w sferze realnej. Dla mnie zadladanie lokat np. 12-mies na 6%-co daje netto
    4.86% jest odlegle od oferty np Eurobanku 7-dni na 7%(netto). Oczywiscie
    powiesz, ze to sie zaraz skonczy, ale w sytuacji w jakiej jestesmy nie
    obstawialbym znacznej obnizki. Przekonamy sie za 3-mies. kto mial racje.

  • 19. Data: 2009-03-03 19:29:19
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    a swoja droga, moze mam juz manie, na ile podpisuje sie oswiadczenie o
    poddaniu egzekucji na podstawie bankowego tytulu egzekucyjnego w Getinie, w
    przypadku umowy konta osobistego i konta oszczednosciowego? i wlasnie trzeba
    obowiazkowo miec dwa, czy mozna zalozyc samo oszczednosciowe i z niego
    lokaty?

  • 20. Data: 2009-03-03 19:40:51
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "lbz" news:gok0ec$8r4$1@news.wp.pl

    > i wlasnie trzeba
    > obowiazkowo miec dwa, czy mozna zalozyc samo oszczednosciowe i z niego
    > lokaty?

    Nie nie trzeba. Możesz założyć samego TOPa (rachunek oszczędnościowy) i z
    niego otwierać lokaty.
    Należy jednak podać tutaj następującą informację:
    1. Rachunek TOP w pakiecie e-getin (z RORem) 7% w skali roku (oprocentowanie
    zmienne)
    2. Rachunek TOP (tylko i wyłącznie) 6% w skali roku (oprocentowanie zmienne)

    Pozdrawiam.