  • 21. Data: 2009-03-03 20:34:14
    Temat: Re: Getin i nowa lokata na 8%?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote in message
    news:gok0a9$dd$1@news.interia.pl...
    > "lbz" news:gok0ec$8r4$1@news.wp.pl

    > Nie nie trzeba. Możesz założyć samego TOPa (rachunek oszczędnościowy) i z
    > niego otwierać lokaty.
    > Należy jednak podać tutaj następującą informację:
    > 1. Rachunek TOP w pakiecie e-getin (z RORem) 7% w skali roku
    > (oprocentowanie
    > zmienne)
    > 2. Rachunek TOP (tylko i wyłącznie) 6% w skali roku (oprocentowanie
    > zmienne)

    A samego ROR w wersji internetowej to juz nie otwieraja?
    Mam dawno otwaty ROR, pozniej TOP (oproc. na 6%), tak za bardzo to chyba nie
    ma roznicy z tym e-Getinem, bo z karty to zawsze mozna zrezygnowac (chyba,
    ze sie myle?).
    Generalnie to nie oplaca sie otwierac samego TOP, bo z niego mozna miec
    tylko 1 przelew na zewnatrz, wewnetrzne sa nieograniczone, czyli mamy
    funkcjonalnosc zblizona do ROR, ale zawsze trzeba przeksiegowywac z TOP na
    ROR i dopiero na zewnatrz.

  • 22. Data: 2009-03-03 20:44:27
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Krzysztof" news:gok48d$b4p$1@news2.ipartners.pl

    > A samego ROR w wersji internetowej to juz nie otwieraja?

    Jak najbardziej otwierają :) Chyba najlepszym produktem jest to:
    http://www.getinbank.pl/424.php

> [...]
    nie
    > ma roznicy z tym e-Getinem, bo z karty to zawsze mozna zrezygnowac (chyba,

    Jedyna różnica jest taka (chyba), że jak zamykasz e-getin przed pierwszą
    rocznicą posiadania rachunku to bank kasuje cię chyba na 50 zł.

> [...]
    > tylko 1 przelew na zewnatrz, wewnetrzne sa nieograniczone, czyli mamy
    > funkcjonalnosc zblizona do ROR, ale zawsze trzeba przeksiegowywac z TOP na

    Popieram.
    Jeżeli ktoś nie chce się bawić w e-getin zakłada konto internetowe (link
    powyżej) + TOP'a i wszystko gra i buczy :)