-
11. Data: 2009-06-01 15:26:09
Temat: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"Lukasz W." news:h00rlb$98t$1@atlantis.news.neostrada.pl
> u mnie naliczenie odsetek nastąpiło 30.05.2009 (dotyczy TOP i ROR) a nie
> 01.06.2009 (sms o zmianie salda otrzymałem 30.05.2009 godz 7:01)
> czyli wychodzi na to że kapitalizacja odsetek nie obejmuje dnia 31.05 oraz
> 30.05 - to chyba normalne nie jest, czy też tak mieliście?
U mnie było jeszcze inaczej. Odsetki naliczone 31.05.2009 roku. Dopisane do
konta w dniu dzisiejszym.
-
12. Data: 2009-06-01 17:48:22
Temat: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>
>> u mnie naliczenie odsetek nastąpiło 30.05.2009 (dotyczy TOP i ROR) a nie
>> 01.06.2009 (sms o zmianie salda otrzymałem 30.05.2009 godz 7:01)
>> czyli wychodzi na to że kapitalizacja odsetek nie obejmuje dnia 31.05
>> oraz
>> 30.05 - to chyba normalne nie jest, czy też tak mieliście?
>
> U mnie było jeszcze inaczej. Odsetki naliczone 31.05.2009 roku. Dopisane
> do
> konta w dniu dzisiejszym.
w gb24 naliczenie widoczne z datą 31.05 chociaż zminiło się jak pisałem w
dniu 30.05
zgłosiłem do getin banku poprzez www - zobaczymy jaka będzie oficjalna
odpowiedz...
L.W.
-
13. Data: 2009-06-01 18:13:06
Temat: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"Lukasz W." news:h014db$t7d$1@atlantis.news.neostrada.pl
> zgłosiłem do getin banku poprzez www - zobaczymy jaka będzie oficjalna
> odpowiedz...
Cierpliwości życzę... ja na wszelakie pytanie itp. zgłaszanie z poziomu
serwisu transakcyjnego, czy po przez e-mail zawsze czekałem na odpowiedź i
to sporo. No chyba, że coś się zmieniło :)
Daj znać co napiszą.
Pozdrawiam.
-
14. Data: 2009-06-01 20:05:35
Temat: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>
>> zgłosiłem do getin banku poprzez www - zobaczymy jaka będzie oficjalna
>> odpowiedz...
>
> Cierpliwości życzę... ja na wszelakie pytanie itp. zgłaszanie z poziomu
> serwisu transakcyjnego, czy po przez e-mail zawsze czekałem na odpowiedź i
> to sporo. No chyba, że coś się zmieniło :)
> Daj znać co napiszą.
OK ale skoro tak wychodzi na to że Getin obsługę klienta ma na poziomie
tragicznym
aby dodzwonić sie na infolinie 19797 w godzinach dziennych graniczy z cudem
chyba, że powisi się na słuchawce 10 min oczywiście na koszt klienta...
mi w każdym bądź razie udalo sie dodzwonić raz gdy aktywowałem kartę i to
około godz 21
pozostałe próby kontaktu w godzinach rannych i popołudniowych konczyły sie
niepowodzeniem a było ich kilka
w porównaniu do obsługi w OpenFinance totalne nieporozumienie - w OF za
każdym razem gdy dzwoniłem uzyskałem informacje bez zbędnego oczekiwania na
konsultanta...
pozdr
Ł.W.
-
15. Data: 2009-06-01 20:45:40
Temat: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"Lukasz W." news:h01cei$j61$1@atlantis.news.neostrada.pl
> OK ale skoro tak wychodzi na to że Getin obsługę klienta ma na poziomie
> tragicznym
Trafiłeś w samo sedno.
Z moich obserwacji wynika, że w większości oddziałów jest podobnie - mam
tutaj merytoryczne podejście do problemu klienta, które najczęściej objawia
się przerażeniem w oczach i wymowną miną w stylu "ale o co chodzi?" :)
> aby dodzwonić sie na infolinie 19797 w godzinach dziennych graniczy z
cudem
> chyba, że powisi się na słuchawce 10 min oczywiście na koszt klienta...
W przypadku ich infolinii problem jest jeszcze inny (dla mnie nawet jeden z
głównych). Mianowicie w stosunku do np. infolinii takiego mBanku w przypadku
Getinie za pośrednictwem telefonu nie załatwisz nic, albo niewiele (bardzo
niewiele). Czasami sam się zastanawiam po co im takie cudo jak i tak
większość rzeczy "robi się" w oddziale.
> mi w każdym bądź razie udalo sie dodzwonić raz gdy aktywowałem kartę i to
> około godz 21
Miałem podobnie.
> pozostałe próby kontaktu w godzinach rannych i popołudniowych konczyły sie
> niepowodzeniem a było ich kilka
Mi natomiast się udawało :) Pocieszam się tym, że nie miałem dłużego
ciśnienia aby do nich dzwonić po kilkanaście razy dziennie. W czasie swojej
całej "kariery" w Getinie przekręcałem do nich może z trzy razy.
> w porównaniu do obsługi w OpenFinance totalne nieporozumienie - w OF za
> każdym razem gdy dzwoniłem uzyskałem informacje bez zbędnego oczekiwania
na
> konsultanta...
Po raz kolejny się z tobą zgadzam. IMHO podejście OF do klienta i
kompetencja ludzi pracujących na infoliniach stoi na bardzo wysokim
poziomie. Nawet jak czegoś nie wiedzą to przeproszą i oddzwonią jak już
wiedzieć będą - max 30 minut i jest telefon :) Mi się podoba :)
Pociesza mnie fakt, że getin i Noble (które jak by nie patrzeć wystawia
sobie dobrą wizytówkę po przez pracowników OF obsługujących jego depozyty
zakładane przez net) mają się połączyć a to niesie iskierkę nadzieji (a może
i coś więcej), że w przypadku podejścia do klienta możemy spodziewać się
takich standardów jakie serwuje mi/nam/wam OF. Tak jak napisałem ja jestem z
kompetencji i podejścia do klienta bardzo zadowolony.
A co do samego getinu i szeroko rozumianego kontaktu z nimi po przez e-mail
czy też telefon. Jeżeli nie trzeba używać tych kanałów, zaś same rachunki
służą do robienia przelewów, trzymania oszczędności to oferta (chyba nie
tylko dla mnie) jest b. dobra.
Natomiast w trudniejszych sprawach, warto sobie zrobić spacerek do oddziału
:)
Pozdrawiam.