-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
Date: Mon, 1 Jun 2009 22:45:40 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 57
Message-ID: <h01e14$jbs$3@news.interia.pl>
References: <h000mv$rgi$4@news.interia.pl> <h002rf$3bm$1@inews.gazeta.pl>
<h0035n$ucp$1@news.interia.pl> <h00rlb$98t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h00qu4$r17$1@news.interia.pl> <h014db$t7d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h014uv$7vu$4@news.interia.pl> <h01cei$j61$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: bjb53.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1243888486 19836 83.28.143.53 (1 Jun 2009 20:34:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Jun 2009 20:34:46 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
User-Agent: Hamster/2.0.0.1
X-Priority: 3
X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:488963
[ ukryj nagłówki ]"Lukasz W." news:h01cei$j61$1@atlantis.news.neostrada.pl
> OK ale skoro tak wychodzi na to że Getin obsługę klienta ma na poziomie
> tragicznym
Trafiłeś w samo sedno.
Z moich obserwacji wynika, że w większości oddziałów jest podobnie - mam
tutaj merytoryczne podejście do problemu klienta, które najczęściej objawia
się przerażeniem w oczach i wymowną miną w stylu "ale o co chodzi?" :)
> aby dodzwonić sie na infolinie 19797 w godzinach dziennych graniczy z
cudem
> chyba, że powisi się na słuchawce 10 min oczywiście na koszt klienta...
W przypadku ich infolinii problem jest jeszcze inny (dla mnie nawet jeden z
głównych). Mianowicie w stosunku do np. infolinii takiego mBanku w przypadku
Getinie za pośrednictwem telefonu nie załatwisz nic, albo niewiele (bardzo
niewiele). Czasami sam się zastanawiam po co im takie cudo jak i tak
większość rzeczy "robi się" w oddziale.
> mi w każdym bądź razie udalo sie dodzwonić raz gdy aktywowałem kartę i to
> około godz 21
Miałem podobnie.
> pozostałe próby kontaktu w godzinach rannych i popołudniowych konczyły sie
> niepowodzeniem a było ich kilka
Mi natomiast się udawało :) Pocieszam się tym, że nie miałem dłużego
ciśnienia aby do nich dzwonić po kilkanaście razy dziennie. W czasie swojej
całej "kariery" w Getinie przekręcałem do nich może z trzy razy.
> w porównaniu do obsługi w OpenFinance totalne nieporozumienie - w OF za
> każdym razem gdy dzwoniłem uzyskałem informacje bez zbędnego oczekiwania
na
> konsultanta...
Po raz kolejny się z tobą zgadzam. IMHO podejście OF do klienta i
kompetencja ludzi pracujących na infoliniach stoi na bardzo wysokim
poziomie. Nawet jak czegoś nie wiedzą to przeproszą i oddzwonią jak już
wiedzieć będą - max 30 minut i jest telefon :) Mi się podoba :)
Pociesza mnie fakt, że getin i Noble (które jak by nie patrzeć wystawia
sobie dobrą wizytówkę po przez pracowników OF obsługujących jego depozyty
zakładane przez net) mają się połączyć a to niesie iskierkę nadzieji (a może
i coś więcej), że w przypadku podejścia do klienta możemy spodziewać się
takich standardów jakie serwuje mi/nam/wam OF. Tak jak napisałem ja jestem z
kompetencji i podejścia do klienta bardzo zadowolony.
A co do samego getinu i szeroko rozumianego kontaktu z nimi po przez e-mail
czy też telefon. Jeżeli nie trzeba używać tych kanałów, zaś same rachunki
służą do robienia przelewów, trzymania oszczędności to oferta (chyba nie
tylko dla mnie) jest b. dobra.
Natomiast w trudniejszych sprawach, warto sobie zrobić spacerek do oddziału
:)
Pozdrawiam.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Obcokrajowcy w bankach
- Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- Dlaczego takie preferencje banków?
- Awaria BNP Paribas
- Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- czy zablokują mi środki?
- Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
Najnowsze wątki
- 2025-02-18 Obcokrajowcy w bankach
- 2025-02-13 Wysokie ceny nieruchomości... ;)
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-01-23 Citi Handlowy promocja na kartę kredytową
- 2025-01-21 czy zablokują mi środki?
- 2025-01-09 Tak doi się "wisienkobiorców" Nie tylko w kasynach ;-)
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...