eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin - system antyfraudowyGetin - system antyfraudowy
  • X-Received: by 10.140.19.196 with SMTP id 62mr285656qgh.13.1430319133904; Wed, 29 Apr
    2015 07:52:13 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.19.196 with SMTP id 62mr285656qgh.13.1430319133904; Wed, 29 Apr
    2015 07:52:13 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
    pl!news.glorb.com!m20no7144039iga.0!news-out.google.com!k20ni1144qgd.0!nntp.goo
    gle.com!z60no4328364qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 29 Apr 2015 07:52:13 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.64.168.19;
    posting-account=Q8DRZgoAAACEAiefKjQpvlJ-jo7J7N_3
    NNTP-Posting-Host: 89.64.168.19
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Getin - system antyfraudowy
    From: em <e...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 29 Apr 2015 14:52:13 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:612607
    [ ukryj nagłówki ]

    Zdaje się, że system anytfraudowy dla kart Getinu działa dość restrykcyjnie.
    Próbowałem zapłacić w niemieckim serwisie internetowym. Bez powodzenia.
    Telefon do banku, a tam Pani twierdzi, że po stronie banku nic nie zostało
    zablokowane i nie było próby autoryzacji karty. I poradziła spróbować ponownie. Nadal
    nie udało się zapłacić, więc naskrobałem do banku prośbę o wyjaśnienie w bankowości
    internetowej.
    Po kilku dniach odpowiedź, że bank zablokował transakcje, gdyż tak zadział system
    anytfraudowy.
    Zapytałem się więc telefonicznie, jak mam korzystać z karty, jeżeli blokują
    transakcje, których chcę dokonać. Po 20 minutowej konsultacji z właściwym działem,
    dowiedziałem się, że mogę zlecić deaktywację tego systemu dla mojej karty. Ale na
    koniec poinformowano mnie, że na czas deaktywacji nie będę mógł składać żadnych
    reklamacji dot. transakcji kartą. Nie zgodziłem się na zaakceptowanie takiej formuły,
    co jak Pan konsultant mi dopowiedział skutkuje tym, że kartą w walucie obcej w
    zagranicznych serwisach nie będę mógł płacić. Bank bowiem nadal będzie stosował
    system antyfraudowy, a ten na takie transakcje w przypadku mojej karty nie pozwala.
    Osobiście nie znalazłem w regulaminie punktu, który na takie blokady by pozwalał.
    Bank zobowiązuje się wręcz do uniemożliwiania płatności do wysokości limitów i salda
    na koncie.

    Kolejny raz Getin pokazuje, na co go stać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1