  • 1. Data: 2010-10-17 17:47:35
    Temat: Getinonline <--> OpenOnline
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jak chodzą przelewy między tymi dwoma tworami jednego banku?

    Normalnie przez Elixir czy tylko w godzinach sesji są księgowane i
    przelewane czy może on-line ale w to wątpię :)

    Damian

  • 2. Data: 2010-10-17 18:42:13
    Temat: Re: Getinonline <--> OpenOnline
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Było na grupie, przelewy wewnętrzne realizowane co godzinę.

  • 3. Data: 2010-10-17 19:26:18
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 17.10.2010 20:42, Homzik wrote:
    > Było na grupie, przelewy wewnętrzne realizowane co godzinę.

    Tak, w piątek pytałem się o to samo i rzeczywiście tak jest. Facet
    jednak powiedział, że co godzinę jedynie w czasie otwarcia placówek a w
    piątek ostatnie rozliczenia do 18. Wysłałem o 17.50 w ten piątek i
    rzeczywiście o 18 zniknęły zablokowane środki z Open a pojawiły się o
    18.02 w Getin.

  • 4. Data: 2010-10-17 20:10:26
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Hej

> [...]
    > placówek a w piątek ostatnie rozliczenia do 18. Wysłałem o 17.50
    > w ten piątek i rzeczywiście o 18 zniknęły zablokowane środki z

    Dzięki za wyjaśnienie. Sorki za niezbyt dokładne przeszukanie
    wcześniejszych postów.

    Damian