  • 1. Data: 2010-10-17 10:18:21
    Temat: jak najlepiej splacic KK BZWBK
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Dawno nie spacalem karty BZWBK w ostatnim dniu i po weekendzie, wiec sie
    zapytam. Wiem, ze tam jest dosc dziwnie ze splatami, bo pozno sie
    pojawiaja. Termin mam do 18 pazdziernika, czyli do jutra.
    I teraz pytanie. Nie mam w BZWBK wystarczajacej kwoty, zeby splacic
    zadluzenie.
    Mam kilka rozwiazan:
    -przelac pieniadze z Alioru do BZWBK na konto i splacic wewnetrzenie
    -przelac z Alioru bezposrednio na rachunek karty
    -wplacic w oddziale BZWBK rano i przelac wewnetrzenie na KK

    Jak bedzie najszybciej?

    Drugie pytanie. Mam od 2 lat te karte BZWBK. Umowe podpisywalem bodajze
    25 pazdziernika. Karta wazna jeszcze rok. Czy jest szansa, zebym jeszcze
    teraz z niej zrezygnowal bez pobrania oplaty za nastepny rok? Wystarczy
    zastrzec? Wiem, ze w Millenium tak zadzialalo, chociaz chcieli
    wypowiedzenia 45 dni wczesniej, ale wystarczylo zastrzec nawet tydzien
    przed terminem. W tamtym roku oplata byla pobrana dopiero pod koniec
    listopada.

  • 2. Data: 2010-10-17 10:33:51
    Temat: Re: jak najlepiej splacic KK BZWBK
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mam kilka rozwiazan:
    > -przelac pieniadze z Alioru do BZWBK na konto i splacic wewnetrzenie
    > -przelac z Alioru bezposrednio na rachunek karty
    > -wplacic w oddziale BZWBK rano i przelac wewnetrzenie na KK

    wyślij przelew na rachunek kk pierwszą sesją z aliora, spłaci się w terminie

> [...]
    > 25 pazdziernika. Karta wazna jeszcze rok. Czy jest szansa, zebym jeszcze
    > teraz z niej zrezygnowal bez pobrania oplaty za nastepny rok? Wystarczy

    musisz zastrzec i nie wnioskuj o duplikat! jeżeli 25.10 nie bedziesz
    mial aktywnej kk to nie powinni pobrac oplaty, no chyba ze przygotowali
    juz dla Ciebie kolejną kartę (wznowienie), wtedy moze to nie zadzialac

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-10-17 11:51:12
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 17 Oct 2010 12:33:51 +0200, RobertS napisał(a):

    > musisz zastrzec i nie wnioskuj o duplikat! jeżeli 25.10 nie bedziesz
    > mial aktywnej kk to nie powinni pobrac oplaty, no chyba ze przygotowali
    > juz dla Ciebie kolejną kartę (wznowienie), wtedy moze to nie zadzialac

    Małe szanse, by przygotowali wznowioną kartę rok przed terminem.

    AK