  • 1. Data: 2011-05-20 12:19:18
    Temat: Getinonline - lokata wspólna jak to jest?
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Założyłam lokaty wspólne - 4 sztuki i wskoczyło mi że oprocentowanie mam po 5,23%

    Czy to znaczy że takie już będę miała - czy jak bank podniesie (bo jest juz
    30 tys. lokat) to wszystkie moje tez będą podniesione do 5,39%?

  • 2. Data: 2011-05-20 12:47:24
    Temat: Re: Getinonline - lokata wspólna jak to jest?
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > juz
    > 30 tys. lokat) to wszystkie moje tez będą podniesione do 5,39%?

    "W dniu 21 maja 2011 r. zostanie obliczona liczba Lokat założonych w okresie
    ważności oferty i zostanie określone na tej podstawie czy dojdzie do
    podwyższenia przez Bank wysokości oprocentowania Lokaty i do jakiej
    wysokości. Jeżeli dojdzie do podwyższenia oprocentowania Lokat, to
    podwyższone oprocentowanie będzie obowiązywało od dnia 21 maja 2011 r. dla
    wszystkich klientów, którzy złożyli dyspozycję założenia Lokaty w okresie
    ważności oferty."

    Pozdrawiam,
    maciek

  • 3. Data: 2011-05-20 19:14:08
    Od: n...@p...onet.pl

    wrote:

> [...]
    >
    > Czy to znaczy że takie już będę miała - czy jak bank podniesie (bo jest
    > juz 30 tys. lokat) to wszystkie moje tez będą podniesione do 5,39%?

    Ten cały getin to też niezła łachudra jest ;) wszycy wkoło szukają jeleni ;)
    (czytałem rgulamin ;) ) na stronie ich jak się składa wniosek o lokate jest
    tzw."symulator", który pokazuje przewidywną kwotę odsetek(podaje ją przy
    max.% jaką bank mógłby zapłacić, gdyby Mikołaj miał pełen worek $), która
    też jest całkowicie różna od przewidywanej kwoty odsetek, którą bank
    przewiduje wypłacić przy zakładaniu lokaty po zalogowaniu się z konta
    (tudzież wartość jest z najniższego progu).Suma sumarum ani jedna ani druga
    wartość nie jest notabene ofertą wiążącą heh ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-05-20 19:28:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wartość nie jest notabene ofertą wiążącą heh ;)

    Nie kręć, pochwal się gdzie założyłeś lepszą lokatę.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2011-05-20 19:37:43
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > (tudzież wartość jest z najniższego progu).Suma sumarum ani jedna ani
    > druga
    > wartość nie jest notabene ofertą wiążącą heh ;)

    Przeciez to proste jak konstrukcja cepa - oferta brzmi 5,23% netto
    a jesli dostaniesz wiecej, to powinienes to potraktowac jako bonus LOL
    A ze wysokość "bonusa" ustalili sobie wg. swojego widzimisie
    - ilosc zalozonych lokat bądź "zakontraktowanej" kasy
    (bo nie ma jak zweryfikowac dzialania licznika)
    to juz chyba nie powinienes miec pretensji ;)

  • 6. Data: 2011-05-20 21:28:59
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 20 May 2011 21:37:43 +0200, Waldek napisał(a):

    > A ze wysokość "bonusa" ustalili sobie wg. swojego widzimisie
    > - ilosc zalozonych lokat bądź "zakontraktowanej" kasy
    > (bo nie ma jak zweryfikowac dzialania licznika)
    > to juz chyba nie powinienes miec pretensji ;)

    Może już zapobiegawczo zarejestrujemy "nabiciwgetinonline.pl"? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-05-20 21:40:30
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Borys Pogoreło napisał(a):

    > Może już zapobiegawczo zarejestrujemy "nabiciwgetinonline.pl"? ;)

    ja mysle, ze ten licznik to pic na wode :) ale 5,39 juz jest, wiec nie
    ma co narzekac.

    PG

  • 8. Data: 2011-05-20 22:06:50
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ja mysle, ze ten licznik to pic na wode :) ale 5,39 juz jest, wiec nie ma
    > co narzekac.

    Przedłużyli oferte do 23.05
    widocznie jeszcze nie zasluzylismy na zaplanowany % LOL

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-05-20 22:16:52
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ja mysle, ze ten licznik to pic na wode :) ale 5,39 juz jest, wiec nie ma
    > co narzekac.
    ---------------
    W dniu 24 maja 2011 r. zostanie określona ostateczna wysokość
    oprocentowania Lokaty Wspólnej, które będzie obowiązywało
    przez okres trwania lokaty w odniesieniu do wszystkich klientów,
    którzy złożyli wniosek o lokatę oraz wpłacili środki na Lokatę Wspólną.
    Do momentu określenia ostatecznej wysokości oprocentowania będzie ono
    wynosić 5,23%.
    ------------------
    Znaczy dalej bawimy sie w ciuciubabke ROTFL
    Z drugiej strony czesc ludzi wplacila, a czesc zlozyla wnioski
    Ci co juz wplacili maja juz naliczane odsetki 5,23
    ciekawe czy przelicza nalezne od dnia wplaty po nowemu ?,
    czy tylko zwieksza od dnia .... niewiadomo_kiedy ;P
    No ...to by bylo nie_fer :)

    Tak naprawde to sa jakies gowniane pieniadze rzedu 2-3zl / 10k
    ale jak hazard to hazard :)))

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-05-21 14:32:55
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ja mysle, ze ten licznik to pic na wode :)

    Licznik pokazuje rzeczywiscie złożone wnioski. Testowałem w piątek miedzy
    3:30 a 4:00 rano...

    W.