  • 1. Data: 2011-05-20 17:00:56
    Temat: Polbank - problem z przelewami zewnetrznymi
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Mam problem z Polbankiem.
    Wczoraj zlecilem z data 20 maja przelew zewnetrzny (Elixirem) do BRE
    Banku.

    Po godzinie 18:30 (juz po zaksiegowaniu 3 sesji elixiru) sprawdzam
    konto w BRE Banku a tu niespodzianka - srodkow brak.

    Sprawdzam konto w Polbanku - przelew wyszedl, na potwierdzeniu jest
    data dzisiejsza.
    Telefon do Polbanku - wg pana na infolinii przelew poszedl pierwsza
    sesja wychodzaca dzisiaj :( I jedyne to co moze zrobic to wyslanie
    zapytania do dzialu platnosci, z terminem odpowiedzi w poniedzialek.

    Czy jest szansa na ustalenie kto sobie przez weekend przetrzyma
    srodki? Cos w stylu raportu KIRu, zeby zobaczyc, jaka sesja Polbank
    wyslal przelew, i jaka sesja BRE go otrzymal?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-05-20 17:23:56
    Temat: Re: Polbank - problem z przelewami zewnetrznymi
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 20 May 2011 10:00:56 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

    > Po godzinie 18:30 (juz po zaksiegowaniu 3 sesji elixiru) sprawdzam
    > konto w BRE Banku a tu niespodzianka - srodkow brak.

    A sprawdź jeszcze raz. mBank aktualizuje salda dopiero po dłuższej chwili
    po sesji przychodzącej.

    Ja też dzisiaj zrobiłem przelew PB->m i dotarł drugą sesją.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-05-20 19:45:33
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Po godzinie 18:30 (juz po zaksiegowaniu 3 sesji elixiru) sprawdzam
    > konto w BRE Banku a tu niespodzianka - srodkow brak.

    Odpowiedz z Polbanku - przelew Elixir moze isc do 2 dni roboczych, z czego
    Polbank lub KIR chetnie korzystaja - bo ani z mBankiem ani z MultiBankiem
    nie mialem nigdy takich opoznien - w ich wspolpracy z innymi bankami.

    pzdr
    JR

  • 4. Data: 2011-05-21 20:00:31
    Od: "Robert W" <r...@g...pl>

    taki jest POLBANK

    http://www.gielda.ugu.pl - najlepsze oferty bankow, informacje z gieldy,
    rekomendacje, mnostwo super linkow, zawsze najnowsze informacje - zapraszam

    Użytkownik "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:4dd6c4f5$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...

  • 5. Data: 2011-05-22 10:55:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > http://www.gieuda.ugu.pl - najlepsze oferty bankow, informacje z gieldy,
    > rekomendacje, mnostwo super linkow, zawsze najnowsze informacje -
    > zapraszam

    Kiepska ta strona - oferta kont przepisana na chama ze stron bankow,
    tzn. nie pokazujaca tzw. ukrytych oplat / warunkow darmowosci, itd.

    Ic sobie stond.

  • 6. Data: 2011-05-22 21:36:09
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Robert W" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > taki jest POLBANK

    Ale nadal przy wiekszych kwotach zgromadzonych srodkow wypada atrakcyjnie.
    Pamietajmy, ze to jest ROR a nie lokata na X czasu.

    /jr