    From: "as" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Getinonline - znów problem
    Date: Fri, 13 Feb 2015 09:04:40 +0100

    Getinonline tak często wprowadza zmiany w systemie, że nie ma chyba czasu je
    weryfikować. Po ostatniej weekendowej aktualizacji zauważyłem, że nie widać
    blokad operacji wykonanych kartą. Saldo i dostępne środki są podawane
    prawidłowo, ale już sumaryczna informacja o blokadach podaje zero i w
    historii operacji nie ma ani jednej blokady. Synchronizacja konta przez
    konsultanta nie pomaga. Czy ktoś ma podobnie, czy tylko mnie dotknęła
    "klątwa klonów"?