eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetinonline - znów problemGetinonline - znów problem
  • Data: 2015-02-13 09:04:40
    Temat: Getinonline - znów problem
    Od: "as" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Getinonline tak często wprowadza zmiany w systemie, że nie ma chyba czasu je
    weryfikować. Po ostatniej weekendowej aktualizacji zauważyłem, że nie widać
    blokad operacji wykonanych kartą. Saldo i dostępne środki są podawane
    prawidłowo, ale już sumaryczna informacja o blokadach podaje zero i w
    historii operacji nie ma ani jednej blokady. Synchronizacja konta przez
    konsultanta nie pomaga. Czy ktoś ma podobnie, czy tylko mnie dotknęła
    "klątwa klonów"?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1