-
1. Data: 2015-02-13 09:04:40
Temat: Getinonline - znów problem
Od: "as" <N...@p...onet.pl>
Getinonline tak często wprowadza zmiany w systemie, że nie ma chyba czasu je
weryfikować. Po ostatniej weekendowej aktualizacji zauważyłem, że nie widać
blokad operacji wykonanych kartą. Saldo i dostępne środki są podawane
prawidłowo, ale już sumaryczna informacja o blokadach podaje zero i w
historii operacji nie ma ani jednej blokady. Synchronizacja konta przez
konsultanta nie pomaga. Czy ktoś ma podobnie, czy tylko mnie dotknęła
"klątwa klonów"?
-
2. Data: 2015-02-13 10:05:42
Temat: Re: Getinonline - znów problem
Od: b...@o...pl
Ja mam normalnie. Przeniesiony do secure.getinbank.pl z dawnego OF,
widzę w historii wszystkie moje operacje kredytówką, a po rozwinięciu
szczegółów także czy to jest blokada czy kwota zaksięgowana.
Wczorajsze i dzisiejsze blokady OK, reszta rozliczone.
-
3. Data: 2015-02-13 10:43:52
Temat: Re: Getinonline - znów problem
Od: "as" <N...@p...onet.pl>
Ja mam normalnie. Przeniesiony do secure.getinbank.pl z dawnego OF,
widzę w historii wszystkie moje operacje kredytówką, a po rozwinięciu
szczegółów także czy to jest blokada czy kwota zaksięgowana.
Wczorajsze i dzisiejsze blokady OK, reszta rozliczone.
Dzięki. Ja nie zostałem przeniesiony i loguję się do secure.getinonline.pl
-
4. Data: 2015-02-19 11:15:52
Temat: Re: Getinonline - znów problem
Od: boa <a...@u...poczta.fm>
W dniu 13-02-2015 o 09:04, as pisze:
> konsultanta nie pomaga. Czy ktoś ma podobnie, czy tylko mnie dotknęła
> "klątwa klonów"?
>
Ja od początku grudnia mam złe saldo i brak operacji w historii
majle, telefony, reklamacje - nic nie pomaga
Na reklamację otrzymałem oficjalne pismo z przeprosinami i opisem
'przejściowych problemów które zostały rozwiązane' - no bomba tylko że
nic nie poprawili
czasem tylko zsynchronizują konto i jest dobre saldo - przez moment do
następnej operacji
Dodatkowo od listopada nie przesyłają już wyciągów poczta wewnętrzną
wiec kompletnie nie wiem co się dzieje na koncie