eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetinonline - znów problemRe: Getinonline - znów problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: boa <a...@u...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getinonline - znów problem
    Date: Thu, 19 Feb 2015 11:15:52 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 13
    Message-ID: <mc4d4o$os1$1@node2.news.atman.pl>
    References: <54ddb018$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: main.infofarm.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1424340952 25473 82.115.87.36 (19 Feb 2015 10:15:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Feb 2015 10:15:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <54ddb018$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610708
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13-02-2015 o 09:04, as pisze:
    > konsultanta nie pomaga. Czy ktoś ma podobnie, czy tylko mnie dotknęła
    > "klątwa klonów"?
    >
    Ja od początku grudnia mam złe saldo i brak operacji w historii
    majle, telefony, reklamacje - nic nie pomaga
    Na reklamację otrzymałem oficjalne pismo z przeprosinami i opisem
    'przejściowych problemów które zostały rozwiązane' - no bomba tylko że
    nic nie poprawili
    czasem tylko zsynchronizują konto i jest dobre saldo - przez moment do
    następnej operacji
    Dodatkowo od listopada nie przesyłają już wyciągów poczta wewnętrzną
    wiec kompletnie nie wiem co się dzieje na koncie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1