  • 1. Data: 2009-10-27 11:14:23
    Temat: Graś w TOKFM
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Powiedział, że jedynym powodem wycofania certyfikatu dostępu do danych
    niejawnych byłemu szefowi CBA, M.Kamińskiemu, był fakt wszczęcia wobec
    niego śledztwa w prokuraturze.

    No to mamy problem.

    Bo skąd wiadomo, że prokuratura nie rozpocznie śledztwa z doniesienia
    europosła Migalskiego przeciw Panu Premierowi. Trudno sobie przecież
    wyobrazić Premiera bez dostępu do danych niejawnych, a niedawno geniusz
    Kaszub rozdzielił przecież stanowisko Prokuratora Generalnego od
    Ministra Sprawiedliwości i korporacja prokuratorska będzie mogła do woli
    wszczynać i umarzać. Kto wie, może nawet i w sprawie "cieciowej" Pana
    odwołanego acz jakże czynnego Rzecznika Rządu, który jest ale jakoby Go
    nie było.

    Mamy zatem piątą władzę, a może i piątą kolumnę ?

  • 2. Data: 2009-10-27 11:18:06
    Temat: Re: Graś w TOKFM - errata
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    a może to było to w radiu "Z" u Monisi ?
    Już mi się myli - nie jest pewny, bo to ten sam poziom...

  • 3. Data: 2009-10-27 11:22:55
    Temat: Re: Graś w TOKFM
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bo skąd wiadomo, że prokuratura nie rozpocznie śledztwa z doniesienia
    > europosła Migalskiego przeciw Panu Premierowi.

    To samo będzie jak ktos by złozył doniesienie na Pana Prezydenta.
    Hipotetycznie taka sytuacja może się wydarzyć w każdej chwili.

  • 4. Data: 2009-10-27 11:32:08
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > To samo będzie jak ktos by złozył doniesienie na Pana Prezydenta.
    > Hipotetycznie taka sytuacja może się wydarzyć w każdej chwili.

    Nie wątpię, że o to właśnie chodzi...

  • 5. Data: 2009-10-27 11:40:49
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Nie wątpię, że o to właśnie chodzi...

    Migalskiego nie podejrzewam o udział w takim spisku.

  • 6. Data: 2009-10-28 08:21:54
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "skippy"

    > Migalskiego nie podejrzewam o udział w takim spisku.

    Ja podejrzewam że nawet sam to wymyślił. Konstatując jego ostatnie
    wystąpienia mam pewność że:
    1. Jego punkt widzenia jest nierozerwalnie związany z siedziskiem.
    2. Chce oficjalnie uzyskać potwierdzenie swojego wazeliniarstwa wpisem do
    księgi Guinnessa, a bardziej wyrafinowana metoda ma mu przynieść żółtą
    koszulkę w peletonie szczurów.
    Zastanawiające jest że drzewiej stać było go na szczyptę obiektywizmu.

    pzdr
    olo

  • 7. Data: 2009-10-28 08:31:57
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "skippy" <...@n...ma> pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Migalskiego nie podejrzewam o udział w takim spisku.

    A to jest tylko jeden jedyny "Migalski" na świecie do wykorzystania? :-)
    "Migalski" jest "wygodny w użyciu" bo ma immunitet posła do europarlamentu.
    Tylko jeden "przyjaciel PiS" ma taki immunitet? [a są też inne :-) ]

    "Administracja Słońca Kaszub" jakoś nie wydaje się grzeszyć zdolnością
    do przewidywania kilka ruchów naprzód, nie ma wyczucia jak to co użyję
    w bieżącej bitwie wpłynie na kolejne bitwy :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Wypoczynek to największe z dóbr.