  • 1. Data: 2009-10-27 10:53:37
    Temat: Pomnik nieznanego dziennikarza
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    "Wiadomości" TVP (oglądalność 4-5 mln osób) mają pomóc Lechowi
    Kaczyńskiemu w reelekcji, twierdzi "Gazeta Wyborcza".

    Pragnący zachować anonimowość dziennikarz twierdzi, iż w programie nie
    może ukazać się jakakolwiek wiadomość która stawiałaby urzędującego
    prezydenta w złym świetle. Inny dodaje, że krytykują premiera za co
    tylko się da, gdyż na obecną chwilę jest on najpoważniejszym rywalem
    Kaczyńskiego w wyścigu o fotel prezydencki.
    ---Koniec---

    Wiecie, co złodziej robi w tłumie ? Krzyczy - łapcie złodzieja !

  • 2. Data: 2009-10-27 11:19:52
    Temat: Re: Pomnik nieznanego dziennikarza
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kaczyńskiego w wyścigu o fotel prezydencki.
    > ---Koniec---
    >

    > Wiecie, co złodziej robi w tłumie ? Krzyczy - łapcie złodzieja !

    Co nie napiszesz to i tak za rok będziesz wychwalał Cimoszka.
    :)))))

  • 3. Data: 2009-10-27 11:30:08
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Co nie napiszesz to i tak za rok będziesz wychwalał Cimoszka.
    > :)))))

    BTW ciekawe dlaczego relacje pragnących zachować anonimowość publikowane
    przez Ziemkiewicza sa lepsze od tych publikowanych przez GW.
    To taka sama manipulacja IMO, w obu przypadkach.

  • 4. Data: 2009-10-27 20:23:53
    Od: "vanbasten" <v...@N...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > BTW ciekawe dlaczego relacje pragnących zachować anonimowość publikowane
    > przez Ziemkiewicza sa lepsze od tych publikowanych przez GW.
    > To taka sama manipulacja IMO, w obu przypadkach.

    a ja widze pozytywy... zarowno naklad wybiorczej jak i wszelkiego rodzaju
    rzepopodobnych leci na pysk... wiec jeszcze chwila i wypociny ktorejkolwiek ze
    stron beda interesowac maniakow ze sklonnosciami masochicznymi i/wlaczajac
    niektorych bywalcow tej grupy... bynajmniej niekoniecznie juz ich rodzin... ja
    bynajmniej czerpie swojego rodzaju satysfakcje z obserwacji autodestrukcji
    zaangazowanych stron...

    pzdr

  • 5. Data: 2009-10-28 09:08:36
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    vanbasten pisze:
> [...]
    > bynajmniej czerpie swojego rodzaju satysfakcje z obserwacji autodestrukcji

    Faktycznie "ja bynajmniej czerpie swojego rodzaju satysfakcje z
    obserwacji autodestrukcji", to typowy objaw skłonności masochistycznych :)

    "Człowiek czasami serce otworzy.
    Kto go wysłucha? Kto mu pomoże?
    Nie pani, bynajmniej nie pani...
    I kto, nie patrząc na tę zdania składnię,
    Dojrzy, co człowiek ma w sercu na dnie?
    Nie pani, bynajmniej nie pani... "

  • 6. Data: 2009-10-28 09:11:51
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

> [...]
    > przez Ziemkiewicza sa lepsze od tych publikowanych przez GW.
    > To taka sama manipulacja IMO, w obu przypadkach.

    SLD powoli usuwa z telewizji publicznej niewygodnych dla siebie
    dziennikarzy. A wszystko to - jak twierdzi "Newsweek" - za sprawą
    Roberta Kwiatkowskiego, jednego z bohaterów afery Rywina, który
    zarządzał TVP za czasów gdy u władzy było SLD.

    Na wylocie są już podobno Rafał Ziemkiewicz, Igor Zalewski oraz Grzegorz
    Pawelczyk.

    Z informacji gazety wynika, że w kolejce mają czekać m.in. Jan
    Pospieszalski ("Warto rozmawiać" i "Pytanie na śniadanie") oraz Wojciech
    Cejrowski.