  • 51. Data: 2005-10-27 17:04:47
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    news:djqvff$371$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wątek moim zdaniem już jest zanadto offtopiczny, ale tylko nadmienię

    Ba!

    > ogólnie, że na tle co poniektórych kandydatów PiSu na ministeria to
    > zarówno Komorowski jak i Niesiołowski wydają mi sie a) kompetentni; b)
    > ogólnie dobrze wykształceni; c) dobrze wychowani; d) pobożni i e)

    Sure, ale żadna z tych cnót, ani też wszystkie razem, nie gwarantują sukcesu
    w rządzeniu. W przeciwnym wypadku prof. Buzek już dawno zostałby polskim
    Rooseveltem.

    > jednoznacznie zorientowani seksualnie.

    A który to, że z ciekawości zapytam bez ogródek, pedał czy inny pedofil?
    Bliżej jesteś, ludzi znasz, może czegoś się wreszcie prowincjoki dowiedzą?
    ;)

    > Nie chcę się kłucić, więc dla mnie koniec na tym.

    OK, przynajmniej niech w bankach znikną polityczne kłótnie :)

    T.

  • 52. Data: 2005-10-27 17:10:08
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 19:04- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):

    > A który to, że z ciekawości zapytam bez ogródek, pedał czy inny pedofil?
    > Bliżej jesteś, ludzi znasz, może czegoś się wreszcie prowincjoki
    > dowiedzą? ;)

    W tych kręgach to raczej znajomości nie mam, a w kwestiach co do których
    pewności nie mam (a niby jak mam mieć, skoro ich nie znam osobiście?)
    staram się nie wiązać cudzych albo i moich insynuacji z konkretnymi,
    osobiście mi nieznajomymi ludźmi.
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 53. Data: 2005-10-27 17:10:56
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 Oct 2005 18:06:19 +0200, w <djqttv$2b5$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Tomasz
    Nowicki" <t...@s...com> napisał(-a):

    > Zdaje się, że najpierw proponowali Tuskowi, to on konfrontacyjnie zapodał
    > Komorowskiego

    Chyba żyjesz w tym "drugim świecie" posła Ziobro :)

  • 54. Data: 2005-10-27 17:13:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 Oct 2005 18:52:56 +0200, w <djr0la$d0m$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Tomasz
    Nowicki" <t...@s...com> napisał(-a):

    > To oczywiście podlega negocjacjom, bo jakże inaczej? W końcu PiS właśnie
    > dlatego zaproponował Marcinkiewicza, żeby był strawniejszy dla PO.

    Akurat PiS raczej nie miał wyboru. Oprócz Kaczyńskiego to jedyny polityk w
    PiS-ie, który odróżnia gospodarkę socjalistyczną od wolnorynkowej.

  • 55. Data: 2005-10-27 17:14:20
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 Oct 2005 18:20:53 +0200, w <djqup9$62q$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Tomasz
    Nowicki" <t...@s...com> napisał(-a):

    > Poza bliźniakami, oczywiście. Przecież PO nieprzypadkowo wysuwa
    > dwóch najmniej możliwych do przyjęcia kandydatów,

    Niesiołowski nie do przyjęcia? Co się na tym świecie porobiło, to Entomolog już
    nie lubią się z Bijącym Dzieci? ;> A tak dzielnie kiedyś zwalczali Zło
    Wszelakie.

  • 56. Data: 2005-10-27 17:29:09
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > Wiesz Tomku, miałem się nie odzywać, ale to ostatnie zdanie to Ci wyszło
    > jak wypisz wymaluj Kurskiemu.

    A czytałeś ten jego wywiad? Ja wiem, o co chodzi, ale formie wypowiedzi
    trudno zarzucić niepoprawność

    > Czy naprawdę trzeba obrażać ludzi, którzy mają inne zdanie?

    Przepraszam, powinieniem być szarmancki wobec dam, a ja zawsze wet za wet -
    sama zaczęła... Mea culpa

    T.

  • 57. Data: 2005-10-27 17:29:11
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Nowicki <t...@s...com> napisał(a):

    > Dowodów oficjalnie brak, ale Niesiołowski nie jest przesadnie czysty w
    > papierach.

    I to Ty zarzucasz Glenn spiskową teorię?
    Znaczy jak Niesiołowski kolaborował w więzieniu z komuchem (zresztą, jak
    wiadomo, miał wcześniej związek z bolszewikami, a ściślej z ich pomnikami),
    to Rydzyk zwalczał onego modlitwą?
    No, no, no...

  • 58. Data: 2005-10-27 17:32:12
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > W tych kręgach to raczej znajomości nie mam, a w kwestiach co do których

    No, o to cię przecież nie posądzam - ale w Wawie ludzie znają wiele spraw
    (niekoniecznie z kręgu zainteresowania brukowców), o których w innych
    miastach mało kto ma pojęcie.

    > staram się nie wiązać cudzych albo i moich insynuacji z konkretnymi,
    > osobiście mi nieznajomymi ludźmi.

    :)

    T.

  • 59. Data: 2005-10-27 17:34:26
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Nowicki" <t...@s...com> napisał(-a):

> [...]
    > dwóch najmniej możliwych do przyjęcia kandydatów,

    >Niesiołowski nie do przyjęcia? Co się na tym świecie porobiło, to Entomolog

    A który to?

    ;> A tak dzielnie kiedyś zwalczali Zło
    >Wszelakie.

    Tusk z Płażyńskim też byli papużki-nierozłączki (i miało to gwarantować
    stabilność Platformy. A żeby mieć całkowitą pewność, to sobie dobrali nawet
    policjanta, wróć, agenta gospodarczego), ale wiesz jak to jest...

    T.

  • 60. Data: 2005-10-27 17:36:45
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Tomasz Nowicki <t...@s...com> napisał(a):

    > I to Ty zarzucasz Glenn spiskową teorię?

    Nie, to ona mi ją zarzuca

    > Znaczy jak Niesiołowski kolaborował w więzieniu z komuchem (zresztą, jak
    > wiadomo, miał wcześniej związek z bolszewikami, a ściślej z ich
> [...]

    No nie opowiadaj, że Niesiołowski to taka jednoznacznie prawicowo-narodowa
    postać.

    T.