  • 41. Data: 2005-10-27 16:06:19
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:djql8c$a8a$1@inews.gazeta.pl...

    > PiS sobie wybiera marszałka Sejmu z Samoobroną i LPR, głosuje za Lepperem
    > na

    Zdaje się, że najpierw proponowali Tuskowi, to on konfrontacyjnie zapodał
    Komorowskiego - mówcie co chcecie, ale ten facet jest przecież do niczego i
    PiS nigdy by się na niego nie zgodził - Tusk o tym może nie wiedział?
    A zaraz potem Niesioła - no sorry. Mieli 8 ministerstw, wszystkich
    wojewodów, ale MUSIELI mieć MSWiA? Nie budzi to w was podejrzeń, że chodzi o
    ochronę starego układu? Bo ja odnoszę takie wrażenie.

    > wice, przejmuje całe prezydium Senatu (nie mów mi, że Borsuk i Płażyński
    > są
    > "niezależni"), ale to oczywiście wszystko jest wina PO :-)

    Wina to jest wyborców, że się nie mogli porządnie zdecydować kogo chcą u
    władzy i wyszło niemal pół na pół. PO i PiS znają się jak łyse konie i obie
    udawały w kampani, że gra jest fair i w ogóle. Ich winą jest to, że kampania
    była na tyle grzeczna, że co mniej zorientowani wyborcy uznali, że polityka
    też taka będzie. A przecież od początku było wiadomo, że PO jest pozszywana
    z niepasujących kawałków - już sami Ojcowie Założyciele są tego przykładem.
    Trudno się więc dziwić, że PiS gra na przeciągnięcie części platformersów na
    swoją stronę. To się stanie tak czy inaczej, jeśli dojdzie do upublicznienia
    teczek, ale PiS potrzebuje tego już teraz, bo PO jako całość na koalicjanta
    się nadaje tak samo, jak UW

    T.

  • 42. Data: 2005-10-27 16:14:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Zdaje się, że najpierw proponowali Tuskowi, to on konfrontacyjnie
    > zapodał Komorowskiego -

    Eee ? Bo jak dobrze pamiętam, to PiS zaproponowało stanowisko marszałka PO.
    Następnie PO zgłosiło Komorowskiego. Coś pominęłam? To PiS miał wskazywać
    kogo ma PO wystawić jako kandydata PO :-) ?

    >mówcie co chcecie, ale ten facet jest
    > przecież do niczego i PiS nigdy by się na niego nie zgodził -

    Ale na stanowisko szefa MON to już się pisiorom nadawał?

    > A zaraz potem Niesioła - no sorry.

    No i? Znowu PiS ma wskazywać kto ma być kandydatem PO? I co masz do
    Niesiołowskiego?

    >Mieli 8 ministerstw, wszystkich
    > wojewodów,

    Tak, tak - zdrowie, gospodarkę, infrastrukturę - żeby kaczki miały na kogo
    zwalać ewentualne niepowodzenia. Niech sobie same budują te 3 miliony
    mieszkań - ja je chętnie zobaczę. Bo jak na razie to widzę Leppera jako
    wicemarszałka i EUR po 4 zeta.

    >ale MUSIELI mieć MSWiA? Nie budzi to w was podejrzeń, że
    > chodzi o ochronę starego układu? Bo ja odnoszę takie wrażenie.

    Tak,tak - wszyscy spiskują przeciw kaczkom. Ale razem z Giertychem i
    Lepperem układ zostanie odsłonięty :-)

    > Wina to jest wyborców, że się nie mogli porządnie zdecydować kogo
    > chcą u władzy i wyszło niemal pół na pół.

    No właśnie - pół na pół. A teraz to pół na pół to jest PiS z dodatkiem
    Leppera. Suuuuper!

> [...]
    > się stanie tak czy inaczej, jeśli dojdzie do upublicznienia teczek,
    > ale PiS potrzebuje tego już teraz, bo PO jako całość na koalicjanta

    Nie denerwuj się tak- kaczki z Lepperem Polskę naprawią, wprowadzą
    praworządność itp. :-) Wiesz - jak mam dość dobrą pamięć i pamiętam jak
    kaczory nazywały Leppera - a teraz się z nim ściskają. To może tak uczciwie
    powiedzą z kim budują koalicję, a nie wciskają ludziom ciemnotę?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 43. Data: 2005-10-27 16:20:53
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message

    > A co, może?

    Pytam, bo nie wiem, czy z niedowierzania zaniemógł, czy go kto za kapotę
    trzyma. Poza bliźniakami, oczywiście. Przecież PO nieprzypadkowo wysuwa
    dwóch najmniej możliwych do przyjęcia kandydatów, żeby PiS nie mógł się na
    nich zgodzić i by mieć pretekst do zrywania negocjacji. Szkoda, że Oleksy
    nie wszedł do sejmu, PO pewnie jego wysunęłaby na pierwszym miejscu...

    > Zwykła, brutalna gra na rozłam w platformie: nasi zchnowcy są cacy a wasi
    > be.

    A czemu się dziwisz? PO to od początku swego istnienia prowizoryczna tratwa
    ratunkowa, ale że reszta dawno potonęła, to ta prowizorka trzyma się dalej -
    a na niej rozbitkowie z zupełnie różnych bajeczek. Polityka to nie partyjka
    durnia u cioci na imieninach - PiSowcy byliby durniami, gdyby przegapili
    okazję i nie skorzystali z rozłamów w PO. Jeśli się bowiem nie ma dość
    mandatów, a chce się zmieniać konstytucję, to nie ma co liczyć na darmowe
    poparcie sympatyków z innych partii - trzeba płacić. A bez zmiany
    konstytucji trudno myśleć o poważnych reformach.

    > Bo nie lubi ojca dyrektora (R)

    Ja też go nie lubię i uważam o nim dokładnie to, co przedpiścy, albo jeszcze
    bardziej, bo ja radykalny w ocenach bywam. Ale mniejszym złem jest Rydzyk
    niż stara ubecja - Rydzyk jest stosunkowo mały - oni zbyt potężni. Podobnie,
    mniejszym złem jest Lepper, a przynajmniej tak się wydaje w chwili obecnej.
    PiS jest w takiej sytuacji, że musi wybierać - a rząd mniejszościowy to
    nienajlepsza odskocznia do jakichkolwiek reform, jakie by one miały nie być.
    Czy sądzisz, że gdyby PiS miał tak z 80 mandatów więcej, to by się bawił z
    Mulatem? Ale gra się tym, co się dostało do ręki.
    Moim zdaniem cały program PO to gaz bagienny - im chodziło raczej o ochronę
    układu, a gospodarka to pozór. A szkoda, bo podobała mi się opcja 3x15 i
    parę innych haseł. Sęk w tym, że to tylko hasła i nic za nimi nie idzie. A
    rozdzielanie posad PZPR-owskim emerytom i pociotkom już przerabialiśmy i
    może wystarczy?

    T.

  • 44. Data: 2005-10-27 16:24:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
> [...]
    > nieprzypadkowo wysuwa dwóch najmniej możliwych do przyjęcia
    > kandydatów, żeby PiS nie mógł się na nich zgodzić i by mieć pretekst

    Mój Boże wszędzie spiski ;-) !

> [...]
    > konstytucję, to nie ma co liczyć na darmowe poparcie sympatyków z
    > innych partii - trzeba płacić. A bez zmiany konstytucji trudno myśleć

    No proszę - do Sejmu to się wchodzi jako "jedyni uczciwi" a teraz taka real
    politik ;-) ? Jak to się dawniej nazywało? Takie niemodne słowa -
    hipokryzja? oszustwo?

> [...]
    > opcja 3x15 i parę innych haseł. Sęk w tym, że to tylko hasła i nic za
    > nimi nie idzie. A rozdzielanie posad PZPR-owskim emerytom i pociotkom

    Teraz posadki rozdzielamy swoim i coś tam się pewnie pociotkom
    rydzykowo-mulatowym też dostanie. Wszystko fajnie - tylko niech się kaczki
    nie nazywają "odnowicielami" i ojcami-założycielami IV Rzeczpospolitej, bo
    zwymiotować można. SLD przynajmniej tyle uczciwości miało, że nie odwoływało
    sie do moralności :-) I tak do tego doszło, że dzięki kaczkom-oszustkom
    znalazłam dobre słowo nawet dla postkomuchów - oto do czego doprowadzili
    przez te kilka dni :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 45. Data: 2005-10-27 16:32:38
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 18:20- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):

    [różne rzeczy, które niekiedy wydają mi się wzajemnie sprzeczne, pewnie
    dlatego, że z niektórymi się zgadzam, a z innymi nie]

    Wątek moim zdaniem już jest zanadto offtopiczny, ale tylko nadmienię
    ogólnie, że na tle co poniektórych kandydatów PiSu na ministeria to
    zarówno Komorowski jak i Niesiołowski wydają mi sie a) kompetentni; b)
    ogólnie dobrze wykształceni; c) dobrze wychowani; d) pobożni i e)
    jednoznacznie zorientowani seksualnie.
    Nie chcę się kłucić, więc dla mnie koniec na tym.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 46. Data: 2005-10-27 16:35:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
> [...]
    > zarówno Komorowski jak i Niesiołowski wydają mi sie a) kompetentni; b)
    > ogólnie dobrze wykształceni; c) dobrze wychowani; d) pobożni i e)

    Wątek może i offtopiczny, ale euro po 4 zeta to smutna prawda. Chociaż jakoś
    to czułam w kościach i się odpowiednio ustawiłam na pozycji EUR/PLN - więc w
    sumie powinnam wysłać kaczkom podziękowania :-)
    BTW - obaj kandydaci mają zasadniczą wadę - nie lubią Jarka K. ;-)

    > Nie chcę się kłucić, więc dla mnie koniec na tym.

    Ale pokłócisz sie czasem ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 47. Data: 2005-10-27 16:41:15
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 18:35- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Ale pokłócisz sie czasem ;-) ?

    Sorry ale jestem przeziębiony i nie kontroluję dostatecznie swojej
    dysortografii
    A w innym sensie - z Tobą zawsze!
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 48. Data: 2005-10-27 16:52:56
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Eee ? Bo jak dobrze pamiętam, to PiS zaproponowało stanowisko marszałka
    > PO.

    Tak, tak.

    > Następnie PO zgłosiło Komorowskiego. Coś pominęłam? To PiS miał wskazywać
    > kogo ma PO wystawić jako kandydata PO :-) ?

    To oczywiście podlega negocjacjom, bo jakże inaczej? W końcu PiS właśnie
    dlatego zaproponował Marcinkiewicza, żeby był strawniejszy dla PO.

    > Ale na stanowisko szefa MON to już się pisiorom nadawał?

    Bo to i tak już szczebel niekompetencji dla niego - po co więc pchać go
    wyżej? Minister wojska jest fragmentem władzy wykonawczej, a marszałek
    sejmu - szefem władzy ustawodawczej, nie widzisz różnicy?

    > No i? Znowu PiS ma wskazywać kto ma być kandydatem PO? I co masz do
    > Niesiołowskiego?

    Dowodów oficjalnie brak, ale Niesiołowski nie jest przesadnie czysty w
    papierach. Poza tym, jeśli ktoś jest oszołomem, to właśnie on - zawsze był.
    Nagle tak się "europejczykom" spodobał w roku 2005?

> [...]
    > zwalać ewentualne niepowodzenia. Niech sobie same budują te 3 miliony
    > mieszkań - ja je chętnie zobaczę. Bo jak na razie to widzę Leppera jako

    Leppera marszałkowski stołek już raz w dupę ubódł, może i za drugim razem
    być podobnie. Skoro uważasz, że 4 zł to nagle tak strasznie dużo, to
    dlaczego jeszcze niedawno spece od centrolewicowej gospodarki łapali się za
    łby, kiedy złoty "osiągnął dno" spadając z 4,8 na 4,3? Bez żartów - obecny
    spadek to efekt dolara, rosnącego zadłużenia, przedłużającego się pata w
    rozmowach rządowych i agresywnej polityki Putina wobec inwestorów.
    Mimo zaklęć w mediach, giełda też specjalnie się nie ciska. Więc o co ta
    tragedia?

    > Tak,tak - wszyscy spiskują przeciw kaczkom. Ale razem z Giertychem i
    > Lepperem układ zostanie odsłonięty :-)

    Brak argumentów? Przeciwko Kaczyńskim spiskowano od lat, ale teraz raczej
    mamy naturalne zmagania powyborcze, a nie spiskowanie.

    > No właśnie - pół na pół. A teraz to pół na pół to jest PiS z dodatkiem
    > Leppera. Suuuuper!

    A dlaczegóżby to PiS miałby się w 100% poddać PO - w końcu to PiS wygrał
    wybory? Negocjacje to negocjacje, a nie koncert życzeń i "...krokodyla kup
    mi luby".

    > Nie denerwuj się tak- kaczki z Lepperem Polskę naprawią, wprowadzą

    Ja jestem spokojny - to raczej zwolennicy Tuska - Miller, Kwaśniewski et
    consortes, przebierają nerwowo nogami :) I mi się to podoba :-D

> [...]
    > uczciwie
    > powiedzą z kim budują koalicję, a nie wciskają ludziom ciemnotę?

    To samo możnaby powiedzieć o wielu ludziach z PO, prawda? Nie popieram
    oczywiście ani nie wybielam Leppera. To swołocz jakich mało, choć cwana i
    niegłupia. Ale i niektórzy platformersi mają niemało za pazurami. A z kimś
    rządzić trzeba. PO miała szansę - nie chciała. To paszła z piaskownicy i nie
    przeszkadzać ;)

    T.

  • 49. Data: 2005-10-27 16:58:56
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Mój Boże wszędzie spiski ;-) !

    Gorzej ci może? Jeśli chcesz sobie pokpić, to wysil inteligencję, pośmiejemy
    się razem. A jeśli brakuje ci argumentów, to szukaj, może coś znajdziesz.

    > No proszę - do Sejmu to się wchodzi jako "jedyni uczciwi" a teraz taka
    > real
    > politik ;-) ? Jak to się dawniej nazywało? Takie niemodne słowa -
    > hipokryzja? oszustwo?

    Przyganiał Kociołek Gierkowi. Ty naprawdę myślałaś, że polityka wygląda jak
    konferencja prasowe JKM Jolanty? A może wciąż wierzysz w rzetelny liberalizm
    Platformy? I w to, że tam sami uczciwi i niepokalani? :))))

    > Teraz posadki rozdzielamy swoim i coś tam się pewnie pociotkom

    Na razie nic nie rozdzielono, prawda? A może uważasz, że PO ma być pierwsza
    w kolejce, bo taka europejsko-postępowa? Zwycieżca wyborów to nie Święty
    Mikołaj - ma zadania, musi obsadzić stanowiska, widzisz jakieś inne sensowne
    wyjście?

    > zwymiotować można. SLD przynajmniej tyle uczciwości miało, że nie
    > odwoływało
    > sie do moralności :-) I tak do tego doszło, że dzięki kaczkom-oszustkom

    SLD uczciwości nie miało ni w ząb.

    > znalazłam dobre słowo nawet dla postkomuchów - oto do czego doprowadzili
    > przez te kilka dni :-)

    Pewnie się mylę, ale zawsze mi się wydawało, że spoglądasz na nich z pewną
    dozą sentymentu?

    T.

  • 50. Data: 2005-10-27 17:04:12
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 18:58- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):

    > Pewnie się mylę, ale zawsze mi się wydawało, że spoglądasz na nich z
    > pewną dozą sentymentu?

    Wiesz Tomku, miałem się nie odzywać, ale to ostatnie zdanie to Ci wyszło
    jak wypisz wymaluj Kurskiemu.
    Czy naprawdę trzeba obrażać ludzi, którzy mają inne zdanie?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****