  • 1. Data: 2007-01-12 17:25:00
    Temat: [HSBC] KK
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Podobno od wczoraj HSBC wydaje w Polsce karty kredytowe. Tzn nie
    co-brand z Ikea, ale karte pod wlasna marka. Na jutro umowilem sie
    na telefon ze szczegolami oferty, bo dzis nie mialem czasu gadac z
    konsultantka. A moze ktos juz pogadal i cos wie?

    marekz

  • 2. Data: 2007-01-12 17:53:10
    Temat: Re: [HSBC] KK
    Od: "OtoJa" <d...@g...go2.go2-lalala.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał :

> [...]
    > z Ikea, ale karte pod wlasna marka. Na jutro umowilem sie na telefon ze
    > szczegolami oferty, bo dzis nie mialem czasu gadac z konsultantka. A moze

    Niestety nic mi o tym nie wiadomo - ale sprzedajemy towary w naszym sklepie
    na raty w HSBC :-)
    Jak przyjedzie Pani to sie zapytam :-)

    O.

  • 3. Data: 2007-01-12 18:39:37
    Od: Tazor <r...@c...net>

    On Fri, 12 Jan 2007 18:53:10 +0100, "OtoJa"
    <d...@g...go2.go2-lalala.pl> wrote:

    >Niestety nic mi o tym nie wiadomo - ale sprzedajemy towary w naszym sklepie
    >na raty w HSBC :-)
    >Jak przyjedzie Pani to sie zapytam :-)

    Dzwonil do mnie wczoraj konsultant HSBC i probowal wcisnac jakis
    kredyt gotowkowy. Jak odmowilem, to zapytal sie, czy nie chcialbym ich
    karty kredytowej. Wiec pewnie oferuje, skoro.... oferuja :)