  • 1. Data: 2007-01-12 11:33:25
    Temat: kredyt konsumpcyjny
    Od: "kurek" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Interesuje mnie zakup pewnego sprzętu (14000 pln), nie jest to ani samochód ani
    mieszkanie itp. Potrzebuję wziąść kredyt, w tym momencie wydaje mi się ze
    bedzie to konsumpcyjny. Orientowałem się, oprocentowanie wynosi zawsze ponad
    10%, przynajmniej mniejszą połowe chciałbym spłacić w pierwszym roku. Zarabiam
    niewiele, na papierze jest 1000 netto, w praktyce znacznie wiecej (co pozwoli mi
    to szybciej spłacić). Kredyt na maksymalnie 48 miesięcy. Moze ktoś zna rynek,
    przeszukuję strony itp. Czy ktoś zna dobre oferty?
    pozdrowienia
    jarek

  • 2. Data: 2007-01-12 11:41:28
    Temat: Re: kredyt konsumpcyjny
    Od: "Profit" <t...@g...pl>

> [...]
    > rynek,
    > przeszukuję strony itp. Czy ktoś zna dobre oferty?

    Daj znak na priv - mam dla Ciebie oferte - moze troche zaoszczedzisz.

  • 3. Data: 2007-01-12 12:16:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 12 Jan 2007 12:33:25 +0100, kurek napisał(a):

> [...]
    > to szybciej spłacić). Kredyt na maksymalnie 48 miesięcy. Moze ktoś zna rynek,
    > przeszukuję strony itp. Czy ktoś zna dobre oferty?

    Przy tych oficjalnych zarobkach nie nikt ci nie da więcej niż 3000-5000
    kredytu