-
21. Data: 2008-07-31 04:42:17
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: "Włodziu" <p...@w...pl>
Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
news:g6qgov$j63$1@inews.gazeta.pl...
> 1. mbank
> podpowiedź: zablokować wszystkie kanały oprócz internetowego
Możesz rozjaśnić!!
Co to daje??
Jak to zrobić??
-
22. Data: 2008-07-31 05:24:58
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
Użytkownik "Włodziu" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1217479282.670505@d1.icnet...
>
> Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:g6qgov$j63$1@inews.gazeta.pl...
>
>> 1. mbank
>> podpowiedź: zablokować wszystkie kanały oprócz internetowego
>
> Możesz rozjaśnić!!
> Co to daje??
że jakiś mister X nie zrobi przelewu przez telefon
> Jak to zrobić??
z lewej strony jest: "Obsługa kanałów"
ja zostawiłem tylko internetowy
-
23. Data: 2008-07-31 06:00:06
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: "MK" <m...@i...pl>
"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
news:g6ribb$akg$1@inews.gazeta.pl...
> z lewej strony jest: "Obsługa kanałów"
> ja zostawiłem tylko internetowy
>
A jak ktos przez nieuwage (lub dla jaj) wpisze twoj numer klienta i 3 razy
bledne haslo to jak odblokujesz?
MK
-
24. Data: 2008-07-31 06:14:28
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
"MK" <m...@i...pl> writes:
>
> A jak ktos przez nieuwage (lub dla jaj) wpisze twoj numer klienta i 3
> razy bledne haslo to jak odblokujesz?
"Pakiet startowy" lub oddzwanianie. (Zależnie czy ci się śpieszy czy nie.)
KJ
-
25. Data: 2008-07-31 06:46:47
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: "Ope" <a...@a...co.uk>
"Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:g6qfdu$chp$1@inews.gazeta.pl...
> Pogo <w...@g...com> napisał(a):
>
>>
>> ok, dzieki za info.
>>
>> Czyli zlodziej przechwycil prawdopodobnie login i kod telefoniczny.
>> To wystarczylo do wykonania nowego przelewu przez IVR czy potrzebowal
>> cos jeszcze?
>>
>>
>> Pozdrawiam
>> Waldek
>>
>
> trojanem przechwycil kod do obslugi telefonicznej (no i oczywiscie login i
> haslo do citibank online), dodal sobie prze citibank online nowego
> odbiorce
> i aktywowal go w IVR dzieki pozyskanemu kodowi do obslugi telefonicznej
>
Czyli kobieta sama sobie winna. Dopuscila obcego czlowieka (za posrednictwem
trojana) do jej komputera i podala jemu (trojanowi-czlowiekowi) swoje dane.
Tylko jakby pismaki jeszcze opisywali sprawe zgodnie z prawda - czyli ze
nieodpowiedzialna klientka uzyla zawirusowanego komputera (zostanmy przy
slowie "wirus" bo gawiedz nie rozroznia wirusow, back-doorow i trojanow) do
wykonywania operacji bankowych. Tak samo ja okradli jak gdyby zgubila
portfel z w/w kwota.
Ludzie powinni sie nauczyc, ze komputer to potezne narzedzie, ktore z jednej
strony potrafi bardzo ulatwic zycie, a z drugiej uzyty nieodpowiedzialnie
moze spowodowac duze straty.
pozdr
-
26. Data: 2008-07-31 07:09:43
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: Pogo <w...@g...com>
Pogo wrote:
> http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Hakerz
y_ukradli_jej_3_350_zl___bank_nie_uznal_reklamacji_.
html
Wczoraj wieczorem citi zmienil zdanie i uznal reklamacje.
Pozdrawiam
Waldek
-
27. Data: 2008-07-31 07:12:58
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
Pogo <w...@g...com> napisał(a):
> Pogo wrote:
> >
http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Hakerz
y_ukradli_jej_3_350_zl___
> bank_nie_uznal_reklamacji_.html
>
> Wczoraj wieczorem citi zmienil zdanie i uznal reklamacje.
>
> Pozdrawiam
> Waldek
>
no to zrobili sobie precedens i furtke dla wyłudzeń
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
28. Data: 2008-07-31 08:16:22
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:g6rke3$r57$1@inews.gazeta.pl...
> "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> news:g6ribb$akg$1@inews.gazeta.pl...
>
>> z lewej strony jest: "Obsługa kanałów"
>> ja zostawiłem tylko internetowy
>>
>
> A jak ktos przez nieuwage (lub dla jaj) wpisze twoj numer klienta i 3 razy
> bledne haslo to jak odblokujesz?
>
mimo wszytko wolę by było bezpieczniej
-
29. Data: 2008-07-31 15:30:07
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On Jul 31, 9:12 am, "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Pogo <w...@g...com> napisał(a):
> > bank_nie_uznal_reklamacji_.html
>
> > Wczoraj wieczorem citi zmienil zdanie i uznal reklamacje.
>
> > Pozdrawiam
> > Waldek
>
> no to zrobili sobie precedens i furtke dla wyłudzeń
Czy na pewno? Próbując zrobić taki numer "dla siebie" oszust
ryzykowałby wykrycie go poprzez docelowe konto (np. podczas wyciągania
z bankomatu).
--
Jarek
-
30. Data: 2008-07-31 16:49:51
Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
"Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:
> trojanem przechwycil kod do obslugi telefonicznej (no i oczywiscie login i
> haslo do citibank online), dodal sobie prze citibank online nowego odbiorce
> i aktywowal go w IVR dzieki pozyskanemu kodowi do obslugi telefonicznej
Czyli w gruncie rzeczy problemem bylo uzyskanie dostepu przez
nieuprawniona osobe przez IVR (telefon), nie przez Internet?
Troche sliskie dla banku.
--
Krzysztof Halasa