  • 1. Data: 2004-09-24 10:56:35
    Temat: Handlowy - ale jaja !
    Od: "qba" <q...@o...pl>

    Dzis poginely w banku konta firmowe :-)
    Sprawdzone do tej pory na 3 firmach, nie ma ich w bazach, nie ma kont, tak
    jakby nigdy nie istnialy :-)
    jesli ktos ma konto w tym banku, prosze o sprawdzenie

    k.

  • 2. Data: 2004-09-24 12:47:39
    Temat: Re: Handlowy - ale jaja !
    Od: "qba" <q...@o...pl>

    Dzwoniac do doradcy, okazalo sie ze nie bylo wogole takiej firmy w bazie,
    ani konta :-)
    akcja byla rano, nie wiem, moze juz naprawili :-)

  • 3. Data: 2004-09-24 12:48:11
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qba" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dzis poginely w banku konta firmowe :-)
    > Sprawdzone do tej pory na 3 firmach, nie ma ich w bazach, nie ma kont, tak
    > jakby nigdy nie istnialy :-)
    > jesli ktos ma konto w tym banku, prosze o sprawdzenie
    Ale o co pytac, zginely w CitiDirect czy dzwonic do dodradcy?:-)

    Pozdrawiam
    LG

  • 4. Data: 2004-09-24 19:43:04
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    > Dzwoniac do doradcy, okazalo sie ze nie bylo wogole takiej firmy w bazie,
    > ani konta :-)
    > akcja byla rano, nie wiem, moze juz naprawili :-)

    albo raczej trafiles na jakiegos nowego, co nie umial znalezc