  • 1. Data: 2004-09-24 10:39:35
    Temat: visa elektron inteligo?
    Od: "Arek" <a...@g...net>

    Czy w inteligo do 12 pazdziernika trzeba podpisac umowe dotyczaca uzywania
    karty visa elektron???

  • 2. Data: 2004-09-24 10:46:27
    Temat: Re: visa elektron inteligo?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 12:39:35 +0200, "Arek" <a...@g...net> był(a)
    uprzejmy(a) napisać :

    >Czy w inteligo do 12 pazdziernika trzeba podpisac umowe dotyczaca uzywania
    >karty visa elektron???

    Pisałem do nich w tej sprawie i odpowiedzieli, że nie.
    Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem bo było to ujęte bardziej zawile.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Myślę, że małżeństwo homoseksualne jest czymś,
    co powinno odbywać się między mężczyzną i kobietą"
    Arnold Schwarzenegger

  • 3. Data: 2004-09-26 07:56:05
    Od: "Gazeta" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@g...net> napisał w wiadomości
    > Czy w inteligo do 12 pazdziernika trzeba podpisac umowe dotyczaca uzywania
    > karty visa elektron???

    Witam

    Dzwoniłem w tej sprawie do nich - wyraźnie odpowiedziano, że nie ma takiej
    potrzeby

    Pozdrawiam
    Krzysiek