  • 1. Data: 2004-09-24 07:32:04
    Temat: jak dlugo zalatwia sie kredyt
    Od: "uqar" <u...@o...pl>

    witam

    chce wziac kredyt 15000 zl w pekao, mam tam konto, ile czasu mniej wiecej
    trwa zalatwianie czegos takiego?...moze ktos ostatnio bral taki kredyt.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-24 08:43:02
    Temat: Re: jak dlugo zalatwia sie kredyt
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "uqar" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > chce wziac kredyt 15000 zl w pekao, mam tam konto, ile czasu mniej wiecej
    > trwa zalatwianie czegos takiego?...moze ktos ostatnio bral taki kredyt.

    zalezy jaki to kredyt, na co brany ...
    ale pewnie ze 2 tyg. to co najmniej

  • 3. Data: 2004-09-25 10:26:00
    Od: "e-adam" <a...@i...pl>

> [...]
    > chce wziac kredyt 15000 zl w pekao, mam tam konto, ile czasu mniej wiecej
    > trwa zalatwianie czegos takiego?...moze ktos ostatnio bral taki kredyt.
    Witam!
    U mnie w PKO BP jeden dzień.Teraz mają jakąś promocje na kredyty chyba do 6
    pażdziernika.Oczywiście jak są wpływy na konto.
    Pzdr
    e-adam