  • 1. Data: 2007-07-16 18:50:21
    Temat: Hipoteczny w Fortisie
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy ktos brał kredyt hipoteczny z Fortis Banku?
    Ile czeka się tam na przyznanie kredytu (Kwota kredytu 700 tys.) i ile od
    tego momentu na wypłatę pieniędzy? Rozumiem że pewnie jeszcze kilka dni
    czeka sie na przygotowanie umowy?

  • 2. Data: 2007-07-16 20:46:22
    Temat: Re: Hipoteczny w Fortisie
    Od: dareko <d...@g...pl>

    j...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
> [...]
    > Ile czeka się tam na przyznanie kredytu (Kwota kredytu 700 tys.) i ile od
    > tego momentu na wypłatę pieniędzy? Rozumiem że pewnie jeszcze kilka dni

    u mnie decyzja kredytowa była w zeszły poniedziałek jeśli dobrze
    pamiętam - do dziś nie ma umowy.... masakra... Jutro dzwonie do
    centrali o ile nie będzie tej umowy do podpisania.Kwota 450 tys .

    pzdr
    dareko

  • 3. Data: 2007-07-16 21:16:16
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    dareko <d...@g...pl> napisał(a):
    > u mnie decyzja kredytowa była w zeszły poniedziałek jeśli dobrze
    > pamiętam - do dziś nie ma umowy.... masakra... Jutro dzwonie do
    > centrali o ile nie będzie tej umowy do podpisania.Kwota 450 tys .

    A ile czekałeś na decyzję od momentu złożenia dokumentów?

  • 4. Data: 2007-07-17 05:16:38
    Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl>

    Użytkownik <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ile czeka się tam na przyznanie kredytu (Kwota kredytu 700 tys.) i ile od
    > tego momentu na wypłatę pieniędzy? Rozumiem że pewnie jeszcze kilka dni

    My czekaliśmy 3 tygodnie, na umowę z tydzień, na wypłatę ponad tydzień ( ale
    w międzyczasie były święta)
    Kwota znacznie mniejsza niż twoja - 80 tyś, załatwiane przez emFinanse

    --
    Pozdrawiamy
    Marta i Arek 21 miesięcy

  • 5. Data: 2007-07-17 17:25:50
    Od: dareko <d...@g...pl>

    j...@W...gazeta.pl napisał(a):

    > A ile czekałeś na decyzję od momentu złożenia dokumentów?

    Nie pamiętam ale około 3-4 tyg - ciągle im czegoś brakowało... Ale
    właśnie dziś ok 18ej umowa została podpisana :-)

    Dareko

  • 6. Data: 2007-07-18 13:09:18
    Od: "mnemotechnik" <c...@W...gazeta.pl>

    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > Ile czeka się tam na przyznanie kredytu (Kwota kredytu 700 tys.) i ile od
    > tego momentu na wypłatę pieniędzy? Rozumiem że pewnie jeszcze kilka dni

    Przy podobnej kwocie załatwiałem kredyt na jesieni 2006.
    Odpowiedź była po ok. 2 tygodniach (decyzja idzie na komitet kredytowy, który
    zbiera się chyba raz na tydzień, więc jak się nie załapiesz, to czekasz na
    następną rundę).
    Potem rzeczywiście jeszcze prawie miesiąc do podpisania umowy - mają ponoć
    mało prawników, więc przygotowanie dokumentów w newralgicznych momentach
    trwa...
    Wypłata transzy zgodnie z wnioskiem po 2 dniach roboczych, ale ostatnim
    elixirem, więc odbiorca nic z tymi pieniędzmi w dniu wpływu nie zrobi.
    Wtedy była to chyba najlepsza oferta.