    From: "mnemotechnik" <c...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Hipoteczny w Fortisie
    Date: Wed, 18 Jul 2007 13:09:18 +0000 (UTC)

    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Czy ktos brał kredyt hipoteczny z Fortis Banku?
    > Ile czeka się tam na przyznanie kredytu (Kwota kredytu 700 tys.) i ile od
    > tego momentu na wypłatę pieniędzy? Rozumiem że pewnie jeszcze kilka dni
    > czeka sie na przygotowanie umowy?

    Przy podobnej kwocie załatwiałem kredyt na jesieni 2006.
    Odpowiedź była po ok. 2 tygodniach (decyzja idzie na komitet kredytowy, który
    zbiera się chyba raz na tydzień, więc jak się nie załapiesz, to czekasz na
    następną rundę).
    Potem rzeczywiście jeszcze prawie miesiąc do podpisania umowy - mają ponoć
    mało prawników, więc przygotowanie dokumentów w newralgicznych momentach
    trwa...
    Wypłata transzy zgodnie z wnioskiem po 2 dniach roboczych, ale ostatnim
    elixirem, więc odbiorca nic z tymi pieniędzmi w dniu wpływu nie zrobi.
    Wtedy była to chyba najlepsza oferta.