  • 1. Data: 2009-09-19 17:55:53
    Temat: wiecej niz 1 rach walutowy w mbanku
    Od: z...@o...pl

    chce mieć w mbanku emax walutowy CHF, GBP, EUR, USD
    pierwszy zalożyłem nastepne mi odrzuca z uwagi
    na wcześniej złozone wnioski.

    Ale ja do cholery nie chce 2xCHF tylko po 1 z każdej
    waluty. dzwonie na ich mlasko-linie to konsultant
    cmoka mlaska dziwi sie, wypełnia ze mna te same
    formularze co w internecie, minuty i złotówki lecą
    składam wnioski a one nadal sa odrzucane.

    Jaka cholera? Nie wolno oszczedzać w kilku walutach?

  • 2. Data: 2009-09-19 18:54:14
    Temat: Re: wiecej niz 1 rach walutowy w mbanku
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Jaka cholera? Nie wolno oszczedzać w kilku walutach?

    Daruj sobie mBank. Załóż w Aliorze po dwa rachunki w każdej walucie (ror i
    ko) i lokat "skolko ugodno"

  • 3. Data: 2009-09-19 19:58:37
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka cholera? Nie wolno oszczedzać w kilku walutach?

    Wolno, ja mam np. w mBanku 3 emaxy walutowe w euro, dolarach i funtach.

  • 4. Data: 2009-09-19 20:44:08
    Od: z...@o...pl

    > Wolno, ja mam np. w mBanku 3 emaxy walutowe w euro, dolarach i funtach.

    widocznie mnie mbank nie lubi :(

  • 5. Data: 2009-09-19 20:54:06
    Od: z...@o...pl

    > Daruj sobie mBank. Załóż w Aliorze po dwa rachunki
    > w każdej walucie (ror i ko) i lokat "skolko ugodno"

    ja zalozyłem 8 szt i partnerka 8szt,
    ale wspólnych na www nie da sie?