eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHocki, Eurobank - cd.Hocki, Eurobank - cd.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: bzdreg <b...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Hocki, Eurobank - cd.
    Date: Thu, 08 Sep 2011 10:44:46 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <j49v9v$e7l$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1315471487 14581 83.238.170.2 (8 Sep 2011 08:44:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Sep 2011 08:44:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    X-Antivirus: avast! (VPS 110908-0, 2011-09-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558425
    [ ukryj nagłówki ]

    Zadysponowałem sobie w sobotę przelew na poniedziałek. Środki oczywiście
    cały czas na koncie były. Przelew nie wyszedł.
    We wtorek zadzwonił do mnie "odbiorca" z grzecznym pytaniem "Co jezd
    q...?". Sprawdzam - no faktycznie, nie wyszedł. No to myk-myk zrobiłem
    nowy (odbiorca też w EB, więc poszło "natychmiastowo").
    Potem zauważyłem w poczcie wewnętrznej mejl "zarejestrowano nieudaną
    próbę realizacji zlecenia". Czytam - no tak, ten przelew.

    Stukam dziś do panienki z czat-linii i pytam jaki był powód "nieudania".
    Po paru pytaniach o wszystkie szczegóły dowiaduję się, że panienka
    "Niestety nie ma możliwości sprawdzenia jakieś treści dyspozycję Pan
    składał w Bankowości Internetowej. Te informacje może Pan sprawdzi
    telefonicznie w serwisie Bankowości Telefonicznej pod numerem
    0801-703-603 dla telefonów stacjonarnych..."
    (Dla czytających to ludzi z EB: nie mam pretensji do panienki, wszak ona
    "nie miała możliwości")

    Co jeszcze możecie dla mnie zrobić? He he... Możecie mnie nie wq..ać?

    Wniosek - używać np. IrfanView i robić PrtScr z każdego ekranu Eurobank-u.
    No i chyba nie przywiązywać się nadmiernie do ulokowanych tam środków.


    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1