    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Hop hop kol. Maksymowicz Re: Uwaga: nadchodzi blogoslawiona- wojna!
    Date: Fri, 25 Jun 2010 12:07:00 +0100

    Piotr Maksymowicz wrote:

    > Nie róbmy z Saddama wiekszego demona niz byl. Aby zatrzymac atak dzieciaków
    > nacierajacych po grobli, wystarczyl jeden dobrze wstrzelany ckm. A taktyka
    > Persów opierala sie na najlepszych sowieckich wzorcach. Czyli rzucamy
    > kolejne fale bojców liczac na to az Arabom skonczy sie amunicja albo stopia
    > lufy. A z tymi gazami na bagnach Szatt-Al-Arab to podobno tez nie do konca
    > prawda.
    > Arabowie podpalali np skladowiska opon. dzieciaki widzac dym wpadaly w
    > panike i topily sie w bagnach.

    Dopiero teraz sie doczytalem po wakacjach slow Kolegi i widze, ze sie
    znamy na wydarzeniach.
    Sam wowczas b. sie tez interesowalem bo mialem kolege z Iranu,oficera-
    lekarza. Bylem wowczas zreszta
    pomiedzy stolkami by tak to zgrabnie ujac i poszedlem sie zaofiarowac w
    Ambasadzie Iranu do akcji
    jako lekarz wojskowy. Pozniej oczywiscie sie zorientowalem, ze nie dla
    mnie to towarzystwo
    i zniknalem z pola widzenia. Rok bodajze 1984.
    Shatt -al -Arab to oczywiscie sytuacja gdy Saddam mial noz na gardle ale
    ja mialem na mysli inna, gdzies
    na froncie centralnym. Amerykanskie satelity z troska odnotowaly wowczas
    wylamanie sie sil zbrojnych Iranu
    by pozniej zauwazyc, ze linia frontu gwaltownie sie cofnela. Uznano, ze
    Saddam uzyl gazow bojowych ale
    bezposrednich swiadectw tak jak np w Kurdystanie, nie bylo.
    Mowimy oczywiscie tutaj o przedpotopowych technologiach szpiegostwa
    satelitarnego. Dzis moja kotke Florencje
    zlokalizowalem w Google Earth jak siedzi pod latarnia w Londynie a moje
    palazzo we Francji juz pokazywalem tutaj. Grube scierwo
    co robi fale na basenie to nizej podpisany.

    fatso