  • 1. Data: 2010-01-22 14:12:03
    Temat: Humor roku :-)))
    Od: a...@v...pl

    Witam,
    oto czego się dowiedziałem. Będzie obalany mit niedziałającej AT. Do tej pory
    myślałem, że jest mit AT, a tu się dowiaduję, że jest mit niedziałającej AT. Tak
    czy siak jedno jest pewne AT na pewno działa. Pytanie zasadnicze, to kto na niej
    zarabia!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2010-01-22 16:45:11
    Temat: Re: Humor roku :-)))
    Od: TT <t...@o...pl>

    a...@v...pl napisał(a):
> [...]
    > czy siak jedno jest pewne AT na pewno działa. Pytanie zasadnicze, to kto na niej

    Odpowiedź jest prosta:

    1. Domy Maklerskie.
    2. Kolesie, którzy kierują się fundamentami

    Wynika to ze statystyki szeregów czasowych.

    TT.

  • 3. Data: 2010-01-23 22:29:01
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > 1. Domy Maklerskie.

    Tu nie ma wątpliwości. Kierunek przepływu pieniądza zawsze był od tłumu do
    finansistów, nigdy odwrotnie.

    > 2. Kolesie, którzy kierują się fundamentami

    Jakieś rozwinięcie myśli?

    --
    AS