  • 1. Data: 2010-01-22 22:00:00
    Temat: Taki sobie wykresik...
    Od: LeM <l...@g...com>

    http://www.servimg.com/image_preview.php?i=168&u=126
    09830

    Oznaczenia stopnia Minor usunięte.

    Pozdro

    LeM

  • 2. Data: 2010-01-22 23:24:08
    Temat: Re: Taki sobie wykresik...
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Oznaczenia stopnia Minor usunięte.

    Wszystko to co juz było dosyć ładnie wykreślone. Wiesz ...mogłes tylko
    jeszcze się trochę rozpędzić i pójść na całość - dojechać do 1990
    roku .....
    Przyszłość - tu mogłbyś się trochę bardziej postarać - bo z tą
    ordynarną krechą w dół to jak dla mnie brakło trochę wizjonerstwa i
    polotu .....

    P.S. Nie miewasz ty czasem jakiś myśli skroto-samobójczych, bo
    zaczynam się martwić.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-01-23 06:08:51
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Odważna teza, przez week w stanach by musiało stać się coś znoszącego sprawę
    Obama-banki.
    A czerwona krecha - ja tu się zgadzam, ten wysycony pattern powinien się
    skorygować 38-62% (jeśli to hossa od lutego 2009).

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-01-23 06:39:08
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "skippy"
    > Odważna teza, przez week w stanach by musiało stać się coś znoszącego
    > sprawę Obama-banki.

    Po wtorkowych wyborach uzupelniajacych do Senatu, nasi komentatorzy
    polityczni stwierdzili, ze to koniec reform Obamy bo za 2 tygodnie ten nowy
    senator republikanski obejmie miejsce po Kennedym. Jesli to prawda to sprawa
    Obama-banki skonczy sie na tym przemowieniu bo USA to nie Polska gdzie w
    kazda ustawe Sejm i Senat uchwali, a Prezydent podpisze i opublikuje w 24
    godziny.

    Leszek

  • 5. Data: 2010-01-23 07:50:34
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Witaj,
    I co miałby jeszcze może poziomy fal co do pkt ci kolego wypisać...

    P.S. Daruj sobie takie żałosne komentarze, bo do poziomu wiedzy tego usera to ci
    jeszcze sporo brakuje...

    Pozdrawiam JG

  • 6. Data: 2010-01-23 08:56:19
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > A czerwona krecha - ja tu się zgadzam, ten wysycony pattern powinien się
    > skorygować 38-62% (jeśli to hossa od lutego 2009).

    62% w ciągu przyszłego miesiąca ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-01-23 09:04:39
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 62% w ciągu przyszłego miesiąca ?.

    Nie, no jak?
    Jeśli 62% to około 4 miesiące (12mcy * 0,62 * 0,62)

    IMO akurat ta kreska LeMa pokazuje potencjalny kierunek i że ruch będzie
    względnie duży, a nie precyzyjnie czas i poziom.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-01-23 09:08:10
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nowy senator republikanski obejmie miejsce po Kennedym. Jesli to prawda to
    > sprawa Obama-banki skonczy sie na tym przemowieniu

    Przemówienie jest 27 a poziom ~2410-2440 już został osiągnięty.
    Żeby nastąpilo odbicie na 25xx to mocne info powinno sie pojawić teraz, w
    ten week.
    To nie Polska i po dwóch dniach Obama nie wyjdzie i nie powie że zmienił
    zdanie na dokładnie odwrotne.

    > bo USA to nie Polska gdzie w kazda ustawe Sejm i Senat uchwali, a
    > Prezydent podpisze i opublikuje w 24 godziny.

    Mam wrażenie dokładnie odwrotne, ogólnej niemocy i wzajemnej blokady.
    Ten tryb to chyba tylko z hazardową poszedł gładko.

  • 9. Data: 2010-01-23 10:15:59
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 23-01-2010 o 00:24:08 Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > Wszystko to co juz było dosyć ładnie wykreślone. Wiesz ...mogłes tylko
    > jeszcze się trochę rozpędzić i pójść na całość - dojechać do 1990
    > roku .....

    no własnie, może nie przesadzajmy póki nie ma do tego zadnych podstaw.
    Podobnie jak Skippy spodziewałbym się jakiegoś infa w weekend, które by
    mogło przewazyć nastroje,
    by złamać opory.
    Bez tego nie widze powodów, by zakładac zmianę trendu. Jesteśmy bardzo
    blisko wsparcia,
    kanał 6mcy jeszcze się broni. Z góry nastawianie się że coś się stanie
    jest ryzykowne.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 10. Data: 2010-01-23 11:07:39
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "LeM" <l...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
    http://www.servimg.com/image_preview.php?i=168&u=126
    09830

    Oznaczenia stopnia Minor usunięte.

    Pozdro

    LeM

    Ten "plan" zakłada uruchomienie programu "mutual destruction" ( Obama nas ->
    to my Obame i kredyt uwalimy a przy okazji całą resztę). Obawiam sie jednak
    ze bankierzy bedą bardziej racjonalni i spasują.
    Nie maja silnych kart przetargowych. Obama nie ma nic do stracenia a
    bankierzy owszem.
    Jak pójdą za ostro w dół (tak jak sugeruje wykres) to mogą sie z tego nie
    wygrzebać.

    george