-
11. Data: 2012-12-17 13:43:57
Temat: Re: IDEA ONLINE Prośba o kontakt
Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
On 12/14/2012 05:28 PM, Robert Tomasik wrote:
> Policji bym nie angażował w to, ale mail albo pismo do działu
> bezpieczeństwa banku, by wyjaśnili kto i o co bank w Twoim imieniu
> pytał, bo Ty nie, to byłby na miejscu. Jak odpowiedzą, ze nie maja
> danych albo, ze to była reklama, to podstawa do ścigania o SPAM-ie jest.
No to czekamy! ;)
Uprzejmie informujemy, iż zgłoszenie zostało przez nas
zarejestrowane pod nr #abcd dnia 15.12.2012 godz. 09:42
Zostanie ono rozpatrzone w terminie do 30 dni od wniesienia, a
w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 60 dni. W
przypadku, gdy zgłoszenie dotyczy transakcji dokonanej
przy użyciu karty płatniczej, termin rozpatrzenia wynosi
wyjątkowo do 90 dni od daty jej wniesienia.
Odpowiedź na zgłoszenie jest udzielana w formie pisemnej lub
innej formie uzgodnionej z Klientem.
--
Tomasz Chmielewski
http://blog.wpkg.org
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
-
12. Data: 2012-12-17 18:09:56
Temat: Re: IDEA ONLINE Prośba o kontakt
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
news:kan42d$2p0$1@adenine.netfront.net...
> On 12/14/2012 05:28 PM, Robert Tomasik wrote:
>
>> Policji bym nie angażował w to, ale mail albo pismo do działu
>> bezpieczeństwa banku, by wyjaśnili kto i o co bank w Twoim imieniu
>> pytał, bo Ty nie, to byłby na miejscu. Jak odpowiedzą, ze nie maja
>> danych albo, ze to była reklama, to podstawa do ścigania o SPAM-ie jest.
>
> No to czekamy! ;)
>
> Uprzejmie informujemy, iż zgłoszenie zostało przez nas
> zarejestrowane pod nr #abcd dnia 15.12.2012 godz. 09:42
> Zostanie ono rozpatrzone w terminie do 30 dni od wniesienia, a
> w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 60 dni. W
> przypadku, gdy zgłoszenie dotyczy transakcji dokonanej
> przy użyciu karty płatniczej, termin rozpatrzenia wynosi
> wyjątkowo do 90 dni od daty jej wniesienia.
>
> Odpowiedź na zgłoszenie jest udzielana w formie pisemnej lub
> innej formie uzgodnionej z Klientem.
Daj znać co napiszą :-)
-
13. Data: 2013-01-08 10:59:24
Temat: Re: IDEA ONLINE Prośba o kontakt
Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
On 12/17/2012 06:09 PM, Robert Tomasik wrote:
>> No to czekamy! ;)
>>
>> Uprzejmie informujemy, iż zgłoszenie zostało przez nas
>> zarejestrowane pod nr #abcd dnia 15.12.2012 godz. 09:42
>> Zostanie ono rozpatrzone w terminie do 30 dni od wniesienia, a
>> w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 60 dni. W
>> przypadku, gdy zgłoszenie dotyczy transakcji dokonanej
>> przy użyciu karty płatniczej, termin rozpatrzenia wynosi
>> wyjątkowo do 90 dni od daty jej wniesienia.
>>
>> Odpowiedź na zgłoszenie jest udzielana w formie pisemnej lub
>> innej formie uzgodnionej z Klientem.
>
> Daj znać co napiszą :-)
Odpisali:
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do Pańskiej wiadomości spółka działająca pod nazwą Idea
Bank Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (dalej: "Bank") uprzejmie
informuje, iż przedmiotowe wiadomości e-mail zostały do Pana wysłane
omyłkowo wskutek usterki systemu.
Bank pragnie przeprosić za zaistniałą sytuację. Treść Pańskiego
zgłoszenia została przekazana do odpowiedniego Departamentu Banku.
Zostały podjęte działania mające na celu wyeliminowanie podobnych
zdarzeń w przyszłości. Pragnę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań,
aby obsługa klientów Banku pozostawała na najwyższym poziomie.
Idea Bank S.A. wyraża nadzieję, iż powyższe wyjaśnienia okażą się
satysfakcjonujące, a dalsza wzajemna współpraca pozostanie niezakłócona.
Tja...
--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---